שופרסל ONLINE, מהיום קונים בקלות ובמהירות באתר האינטרנט המתקדם בישראל.
אורח החיים המודרני מקשה על מציאת זמן לעריכת קניות מוצרי מזון לבית. אנשים, כיום עסוקים יותר, עובדים שעות ארוכות ביום ומעדיפים להקדיש כל רגע פנוי לבילוי בחברת בני משפחתם או לתרבות פנאי, לכן שירות שופרסל ONLINE באמצעות האינטרנט, הטלפון, המייל ופקס, מהווה את הפתרון האולטימטיבי לחסכון בזמן יקר, חיפוש חניה וסחיבת פריטים כבדים.
שירות שופרסל ONLINE כולל מערך שירות מקיף ליצירת אוירה יעילה ואיכותית, החל משלב הקניה וכלה בשירות המשלוחים המגיע עד למקום הרצוי במועד הרצוי. לצורך כך עומד לרשות הלקוחות מוקד טלפוני למתן מענה יעיל ומהיר , מערך משאיות משוכלל עם הפריסה הרחבה ביותר, במרבית אזורי הארץ, מערך שליחים קבוע ואמין ודיילות המלקטות את ההזמנות בצורה ידנית, עבור הלקוחות.
ב שופרסל ONLINE מתחייבים לספק ללקוחות את המוצרים הטריים ביותר והאיכותיים ביותר והם נבחרים בקפידה על-ידי המלקטים בסניפים.
האתר חדשני ומספק ערכים מוספים ללקוחות, בין היתר חווית קניה ייחודית, שילוב מובנה של יכולות ה-BI של שופרסל המאפשרות פרסונליזציה של הקניה והצעות חכמות ללקוח דוגמת: הצעה לחלופות זולות יותר לרבות מבצעים וקופונים, אפשרות לחלופה בריאה יותר, יועץ אישי – המזכיר על מוצרים שהלקוח צורך בדרך כלל, השלמה מהירה של סל הקניות. בנוסף מציג האתר את המגוון המעודכן מהחנות שתספק ללקוח את המוצרים כך שהלקוח יראה בזמן אמת אם המוצרים שברצונו לרכוש קיימים בחנות.
האתר "מנגיש" ללקוח את הפריטים הפופולריים שלו בתהליכי החיפוש והניווט, מציף ללקוח מבצעים רלוונטיים לו ומזכיר לו להשלים, באם הוא רוצה, פריטים שהוא נוהג לרכוש ושכח להוסיפם לסל הקניות שלו.
במסגרת הפרויקט להקמת האתר החדש העשירה שופרסל את קטלוג המוצרים של הרשת והוסיפה לכל אחד מהמוצרים מידע שימושי רב, כמו ערכים תזונתיים, מרכיבי מזון, סיווגים מיוחדים (נטול גלוטן..) ועוד. באמצעות אתר האינטרנט יוכל הקונה להיעזר בסוכנים חכמים ולבחור את המוצרים המתאימים ביותר לפרופיל המוצרים אותם הוא מעוניין לרכוש".
אברכהן מנכ"ל שופרסל: " כחלק מהחדשנות של רשת שופרסל והפעילות המתמדת לשיפור חווית הקניה של הלקוח, הוקם אתר אינטרנט חדשני ומתקדם לפי הסטנדרטים הבינלאומיים. האתר מביא בשורה אמיתית ללקוח באמצעות חוויית קניה מהנה פשוטה ומהירה יותר. "