השקת פרויקט BETTER PLACE בישראל, שבוצע על-ידי משרד דבי תקשורת, ומיתוג "פסגות" כבית השקעות מוביל, שבוצע על-ידי עמירם פליישר יחסי ציבור,- הם הזוכים בתחרות "האריה השואג", לבחירת קמפיין השנה ביחסי ציבור לשנת 2007. הזוכים הוכרזו הבוקר בתחרות השנתית של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, "האריה השואג", שמטרתה לעודד מצוינות בין העוסקים ביחסי ציבור,דוברות וייעוץ תקשורתי בישראל, באולם "הקאמרי" בתל-אביב.
במהלך האירוע הוענקו 9 פרסי האריה השואג לקמפיינים, על-פי קטגוריות שונות. כמו כן הוענק פרס מנכ"ל השנה, למנכ"ל חברת "אל- על", חיים רומנו, על שימוש מושכל ביחסי ציבור ובתקשורת לקידום החברה, וכן הוענקה תעודת יקיר האיגוד,לאיש יחסי הציבור משה דיין, מוותיקי ענף יחסי הציבור ומפעילי האיגוד.
השנה,לראשונה מתחלקים בתואר קמפיין השנה של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור שני זוכים, בשל העובדה ששתי העבודות היו ברמה שווה.
יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, סילביה בית הלחמי, אמרה כי הבחירה בשתי עבודות כקמפיין השנה, מעידה על רמתן הגבוהה של העבודות שהוגשו השנה לתחרות, ועל הדילמה הגדולה של צוות השופטים, שהורכב מאנשי יחסי ציבור ותיקים, עיתונאים, אנשי אקדמיה ומפרסמים, לבחור את הקמפיין המצטיין מבין כלל הקמפיינים המצטיינים שהיו בשנת 2007.
בנימוקי השופטים לבחירת עבודתו של משרד עמירם פליישר יחסי ציבור על תהליך מיתוג "פסגות" כבית השקעות מוביל נאמר: "בשוק תחרותי ביותר השכיל משרד פליישר להתמקד בהון האנושי של פסגות- המומחיות של מנהלי החברה, ולהציגם בפני שני קהלי היעד המרכזיים – כתבי הכלכלה ויועצי ההשקעות. התכנון המקצועי והמדויק, הביצוע המעולה, הניבו הישגים ותוצאות מרשימות בתחום יחסי הציבור. הקמפיין שבוצע ברמה גבוהה מאוד, תוך שימוש יעיל בחומרי יחסי ציבור, הינם יחסי ציבור במיטבם, ועל כן נמצא הקמפיין כראוי לזכות כקמפיין השנה".
לגבי קמפיין השקת BETTER PLACE בישראל, שבוצע על-ידי משרד דבי תקשורת, בראשות משה דבי, אמרו השופטים: "החדרת קונספט צרכני חדשני, כשבפועל אין כלל מוצר מוחשי למכירה מיידית, מהווה אתגר משמעותי. משרד דבי תקשורת בנה תוכנית עבודה מצוינת, שעשתה שימוש אופטימאלי בנכסים שבידיה, תוך הבאה למודעות ציבורית רחבה את חשיבות הפרויקט כשמירה על איכות הסביבה. בעזרת ביצוע נכון ותוצאות מרשימות, "המכונית החשמלית של שי אגסי", הוא הפרויקט המדובר כיום בכל בית בישראל, ועל כך נמצא הקמפיין כראוי לזכות כקמפיין השנה".
בשאר הקטגוריות זכו השנה הקמפיינים הבאים:
- בקטגוריית מלכ"רים וארגוני המגזר השלישי זכה קמפיין קידום שבוע בריאות הנפש לעמותת "אנוש", בביצוע משרד לימור אטד תקשורת.
- בקטגוריית טיפול במשבר/ מאבק זכה קמפיין יחסי ציבור נגד חברות הגז הפיראטיות, בביצוע משרד לניאדו-גנאור.
- בקטגוריית מדיה ותקשורת זכה קמפיין רדיו רם 93.6 – רדיו ללא גבולות, בביצוע משרד גיתם פורטר נובלי.
- בקטגוריית שיווק מוצר זכה קמפיין מיתוג פסגות כבית השקעות מוביל, בביצוע עמירם פליישר – יועצים לתקשורת.
- בקטגוריית בריאות ורפואה, זכה קמפיין יחסי הציבור לועידת ישראל לרפואה, בביצוע לשכת דוברת המרכז הרפואי הדסה.
- בקטגוריית איכות הסביבה, זכה קמפיין השקת BETTER PLACE בישראל, בביצוע משרד דבי תקשורת.
- בקטגוריית אירועים וכנסים מיוחדים, זכה קמפיין בחירת העץ והפרח של ישראל, בביצוע לשכת דוברת רשות הטבע והגנים.
- בקטגוריית ממשל ושלטון מקומי זכה קמפיין יחסי הציבור לתאגיד המים והביוב מניב ראשון, בביצוע משרד איתן הרשקו.
- בקטגוריית גור אריה – לעבודות גמר של סטודנטים – זכו נועה אשכול, גל בלטמן ומירי אסולין, מהמכללה למינהל, עבור עבודת יחסי ציבור ל"תוכנית סביון".
כמו כן הוענקו שלושה ציונים לשבח לעבודות מצטיינות: משרד חצב דה-ויט זכה בציון לשבח עבור יחסי ציבור ליקב רימון; לשכת דובר עיריית תל-אביב – יפו, זכתה בציון לשבח על קמפיין "שעת כדור הארץ"; לשכת דובר עיריית נתניה זכתה בציון לשבח על קמפיין הליגה לכדורגל חופים ושילובו במיתוג העיר נתניה.
סילביה בית הלחמי, יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברת ציינה כי ענף יחסי הציבור נמצא כיום בעידן של פריחה. "משרדים חדשים נפתחים, ההתמחות של העוסקים בענף מותאמת לרוח התקופה וקיימת שאיפה למצוינות בענף שבאה לידי ביטוי ברמת העבודות שהוגשו לתחרות. כמן כן אנו עדים לעלייה ביוקרת ענף יחסי הציבור,כאשר עיתונאים לא מעטים עוברים לעסוק בתחום, ומביאים איתם ידע והבנה למקצוע.
כן יש לציין את האינטרנט שהפך לכלי מיידי לשימוש הדוברים ואנשי יחסי הציבור,שבו ניתן להעביר פירוט המידע שלא ניתן להתפרסם בעיתונות הכתובה והמשודרת.זהו מהפך הפועל לטובת הלקוח ותועלתו".