השתתפות שיא במיזם של מותג "דוריטוס" ו"כוכב נולד 5" באתר "קשת". חברת "עלית" ו"קשת" מדווחות על למעלה מ-416 סרטי פרסום שנשלחו לתחרות ולמעלה מ-500,000 גולשים צפו בסרטי הפרסום באתר.
אריאלה שיפנבאור – וייס, מנהלת שיווק עלית מזון, אמרה היום כי "אנו שמחים על ההיענות הגבוהה בתחרות, כפי שציפינו, היה נכון להפקיד את הכנת הפרסומת ל"ברייק הזהב" בידי פרסומאי אנונימי מתוך אמונה כי החיבור והמכנה המשותף שיש בין דוריטוס לבין המותג "כוכב נולד" – ערכים של רוח צעירה ואופטימית ו"החופש לבטא את עצמך" אכן ידברו לצעירים בישראל".
לימור שרון, מנהלת שת"פ מסחרי, "קשת" מסרה כי התחרות "פרסומאי נולד" היא דוגמא מצוינת לשיתוף פעולה רב פלטפורמי, המתחבר נכון לתוכנית, חשיפה אדירה באתר ומהדורה מיוחדת של דוריטוס הפרוסה בכל נקודות המכירה בארץ. שיתוף פעולה כזה מצליח להשיג בולטות יוצאת דופן. 500,000 גולשים שצפו בכ-416 סרטונים שהוכנו במיוחד עבור הפעילות מוכיחים את המחוברות הרגשית של הצופים לתוכן.
הפרסומת הזוכה תשודר ברגע השיא של גמר כוכב נולד 5, ב"ברייק הזהב". הקמפיין מנוהל ע"י משרד הפרסום של דוריטוס, שלמור אבנון עמיחי/Y&R בשיתוף חברת האינטראקטיב : Y&R אינטראקטיב, חברת התוכן של המשרד – קונטנט מדיה, וחברת המדיה שלו יונייטד.
עלית מזון השקיעה בכל השת"פ כ-2 מיליון וחצי שקלים.
דוריטוס הוא החטיף המלוח המוביל במכירות בארה"ב והושק בשנים האחרונות בכ- 30 מדינות ברחבי העולם. מכירות דוריטוס רשמו גידול מרשים של כ – 50% (במונחי כמות) בחודשיים הראשונים של 2007 יחסית לתקופה המקבילה אשתקד.