מספר שיא של 403 מועמדויות הוגשו השנה לתחרות פרסי המצוינות השנתייםIPRA Golden Awards for Excellence של האיגוד הבינלאומי ליחסי ציבור (IPRA) – גידול של 25 אחוז לעומת השנה שעברה.
בעוד מרבית העבודות הגיעו מ- 15 חברות יחסי הציבור הגדולות בעולם, הרי הזינוק הגדול ביותר בהשתתפות בא השנה מבריטניה ופולין. בשתי המדינות היו זוכים בתחרות הקודמת, והן מינפו הצלחה זאת כדי לקדם את ההשתתפות בתחרות.
מי שהיו זכאים להגיש עבודות לתחרות הם ארגונים, חברות, מוסדות פרטיים, גופי מגזר שלישי (NGOs) וגופים ממשלתיים בכל מקום בעולם. מסעי יחסי הציבור יכולים להיות מקומיים, אזוריים, ארציים או בינלאומיים.
את העבודות שהוגשו לתחרות פרסי המצוינות השנתיים של IPRA ישפוט פאנל בינלאומי של אנשי מקצוע בכירים. כל עבודה תוערך על בסיס איכותה בחמישה תחומים – הצגת הנושא, מחקר, תכנון, ביצוע, והערכת התוצאות.
השיפוט עצמו יתבצע בשני חלקים – שלב מרוחק וסבב פיזי. השלב המרוחק מתבצע דרך דואר אלקטרוני עד סוף חודש יוני, והשיפוט הסופי יתקיים ביום שישי, 6 ביולי, בפריז. הפרסים עצמם יוענקו לזוכים במהלך אירוע גאלה בינלאומי שיתקיים ב- 6 בנובמבר 2007 בלונדון.
בתחרות השנה יש 25 קטגוריות, וכן שני פרסים מיוחדים: פרס ליצירתיות ופרס האו"מ ליחסי ציבור עם מטרה חברתית. בין הקטגוריות: כולל אחריות חברתית (CSR), קמפיין בינלאומי, PR צרכני, תקשורת פנימית, שירותים פיננסיים, ניהול אירועים, טכנולוגיה, נסיעות ותיירות.
IPRA הוא האיגוד היחיד בעולם לחברות אישית של אנשי יחסי ציבור בכירים. IPRA מציע לחברים הזדמנות ייחודית להתרשת עם 1,000 אנשי מקצוע מובילים מיותר מ- 100 מדינות, בתחום המתפתח בהתמדה של תקשורת עסקית וחברתית. ל- IPRA יש 50 שנות ניסיון בשיתוף וקידום פיתוח מקצועי, והנו המארגן של תחרות פרסי הזהב העולמית למצוינות – GWA.
למידע נוסף על התחרות: press@ipra.org