והעולם לועס: שיא של כל הזמנים במכירות רבעוניות של מסטיקים


חברת ריגלי העולמית הנסחרת בבורסת ניו יורק (NYSE;WWY), חברת הממתקים המובילה בעולם בייצור מסטיקים, מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2007. החברה מדווחת על מכירות עולמיות של כ- 1.38 מיליארד דולר, גידול של 14% במכירות לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מדובר במכירות הרבעוניות הגבוהות ביותר של החברה מאז הקמתה. הגידול נובע בין השאר כתוצאה מהרכישה המוצלחת של מותג השוקולד הרוסי A.Korkunov . הרווח הנקי של החברה הסתכם בכ- 170 מיליון דולר, גידול של כ- 21% לעומת הרבעון השני אשתקד.



באזור EMEAI (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) המכירות ברבעון השני הסתכמו ב- 667 מיליון דולר, גידול של 23% לעומת רבעון מקביל אשתקד. רוסיה ומזרח אירופה ממשיכות להציג גידול עקבי בעיקר הודות למותג אורביט כמותג המוביל. גם בפולין וספרד ניכר גידול דו ספרתי במכירות בשל חוזקו של המותג אורביט ובגרמניה הודות למותג המקביל Extra. אנגליה הציגה ברבעון השני תוצאות כספיות גבוהות אשר הביאו אותה במחצית הראשונה של 2007 לשיא מכירות חצי שנתיות מזה 3 שנים.



באסיה המכירות גדלו ב- 16% ל- 189 מיליון דולר. בצפון אמריקה המכירות הגיעו ל- 452 מיליון דולר כאשר המותג אורביט, המותג המוביל בארה"ב, ממשיך בגידול משמעותי במכירות.



ביל ריגלי, יו"ר מועצת המנהלים של ריגלי מציין את יכולתה של החברה להציג נתוני מכירות מצויינים בטווח קצר בשוק תחרותי ביותר ובמקביל להשקיע בטווח הארוך. חוזקה של החברה מציין ריגלי, מתבטא בעליה דו-סיפרתית במכירות המסטיקים והממתקים בחצי השנה הראשונה של 2007.



ריגלי הינה חברת הממתקים המובילה בעולם בייצור מסטיקים. מותגי החברה נמכרים ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם. החברה מציגה מכירות עולמיות של קרוב ל- 4.7 מיליארד דולר בשנה.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת