וי.אפ ישראל, יבואנית תיקי ג'אנספורט עולה בקמפיין קירות ענק

חברת וי.אפ ישראל, יבואנית מותג התיקים הבינלאומי ג'אנספורט, עולה בקמפיין קירות ענק בהשקעה כוללת של 500 אלף שקל. הקמפיין יעלה בנקודות שונות ברחבי הארץ ביניהן צמתים ורחובות ראשיים בתל-אביב, חיפה ובאר-שבע. על כל קיר נראה אחד מתיקי המותג תלוי על וו ולצדו סולם וצמד המילים "קח את זה" באנגלית סגנון גרפיטי.



לדברי שירלי הכט-דרורי, מנהלת שיווק ג'אנספורט: "המותג ידוע בעיצובים האופנתיים שלו, עובדה המדברת מאוד לבני הנוער המבקשים לנכס לעצמם תיק עם סטייל שילווה אותם לאורך כל היום, בשעות ביה"ס ובשעות הפנאי. בקמפיין הקירות החדש שמנו דגש על העיצובים המדליקים של התיקים והתשוקה שלכל אחד מבני הנוער לקחת תיק כזה לעצמו".



חברת ג'אנספורט מחזיקה בנתח של למעלה מ-30% משוק תיקי הגב הלא קשיחים (הזרוקים) לבני הנוער בישראל. החברה אף חוגגת השנה 40 שנה למותג, מאז נוסד בארה"ב בשנת 67'.




אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר