ועידת MAD של גלובס תעסוק בעולם בו הצרכן הפך למדיה

העולם שסביבנו משתנה מיום ליום. האצה טכנולוגית אדירה משנה באופן רדיקלי את דפוסי ההתנהגות שלנו ואת הדרכים בהן אנחנו מתקשרים, צורכים ומנהלים את חיינו. המודלים שהיו רלוונטיים עד לא מזמן עברו אבולוציה, למודל שבו לצרכן כוח אדיר והוא עצמו יוצר עצמאי של תוכן. צרכני דור ה-Y של היום הם "ילידים דיגיטליים" בעידן של מידע, שבו המדיה כבר לא בידי הצרכן – אלא הוא המדיה. עולמות השיווק, הפרסום, הדיגיטל והתקשורת משתנים אף הם, ומגלים אפיקים חדשים שניתן להתפתח אליהם.



ועידת MAD של גלובס תעסוק השנה במגוון נושאים, בהם האתגרים של המשווקים והמפרסמים בעידן המואץ, כיצד יכולות החברות לתכנן את העתיד, תחזיות ואסטרטגיות בתחומי התקשורת, הטלקום והמדיה, מהי משמעותו של המותג בעידן החדש, שיח בכירים בנושא אסטרטגיות בתחום הe-commerce ועוד.



בין הדוברים בוועידה: שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת; איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר; דניאל גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל; ד"ר יפעת בן חי-שגב, יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין; גיא לרר, צינור; גלית חוגי, סטנדפיסטית ומיוצרות "האחיות המוצלחות שלי"; גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בזק; גבי רוטר, מנכ"ל ובעלי השליטה בקסטרו; ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי; איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל; מיקי גבע, קומיקאי; אורי רוזן, מנכ"ל mako ועוד.



דוברים מחו"ל: דיוויד שינג, "הנביא הדיגיטלי" של AOL; דיוויד אוטליק, מייסד synetiq על חיישנים לבישים, ניורו מרקטינג וביג דאטה; סטפן פיו, שותף בחברת המחקר והייעוץ Analysys Mason; דבי וינשטיין, ראש תחום מיתוג וחדשונת Google; אלכס ג'נקינס, עורך Contagious Magazin; יינג וונג, ראש קבוצה לעסקים בסין ומנהלת פיתוח עסקי PWC ISRAEL – סדנה מיוחדת לנרשמים מראש.




וועידת MAD תתקיים ביום רביעי הקרוב, 13.7, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח