מגפת הקורונה שינתה את תחום ה – Ecommerce ללא היכר ואילצה עסקים
רבים לשנות כיוון ולהאיץ תהליכי דיגיטציה. כמו כן, הביאה לעליה חדה בפעילות
העולמית של האי קומרס. ההכרח להישאר בבתים גרמה לאזרחים לעשות שימוש ברכישות האון
ליין בצורה אינטנסיבית ופתחה תחומים רבים ונוספים לקנייה באופן קבוע באינטרנט.
אותה צמיחה צפויה להמשיך ולהעלות בשנים הקרובות ויחד איתה החידושים, טכנולוגיות
ופלטפורמות שלא נראו לפני.
וועידת הסחר האלקטרוני Go ecommerce ה – 8 של SE – המומחים לכנסים, תציג את הטרנדים החמים
ביותר בתעשייה שמשתנה מרגע לרגע, את החידושים וההזדמנויות הגדולות. בכנס ייערכו
הרצאות ופאנלים בהשתתפות מומחים בתחום כדוגמת קובי חדד מנכ"ל החנות
האינטרנטית של ישראכרט, גלעד אנגל, סמנכ"ל טכנולוגיות, אגן תעשיות, נמרוד
אנגל, סמנכ"ל שיווק ומכירות, אגן תעשיות, אלון פסטר, ראש חטיבת פיתוח עסקי
בשווקים מתפתחים ב – EBAY, טל זייברט, מומחה חווית לקוח ותהליכים דיגיטאליים ב-SAP, איתמר גולדפלד, מנהל
פעילות ישראלHouse RTB ואחרים.
באי הוועידה ייחשפו לידע העדכני ביותר ולנטוורקינג ברמה גבוהה, סקר וניתוח שוק
ייחודי, יוצג העתיד של המסחר האלקטרוני, וכן יהנו באי הכנס ממגוון הרצאות בשלושה
מסלולים מקבילים: טכנולוגיה ושיווק, מלוקאלי לגלובלי ומאופטימיזציה לפיצוח. עוד
יוצגו בכנס הטרנדים החדשים של עולם האי קומרס, רכישת רכב און ליין, עולם הארנקים
הדיגיטאליים וכן משני פאנלים: פאנל בנושא המדף הדיגיטאלי ופאנל בנושא חדשנות
וטכנולוגיה בנוכחותם של מיטב הפרסונות בתחום.
בין המציגים בכנס ניתן למנות את חברת יוטפו, המתמחה באספקת פלטפורמת שיווק לאתרי
סחר. יוטפו מתחברת למדיה החברתית של קהל לקוחות האיקומרס ואוספת תמונות וסרטוני
עניין הקשורים למותג החל מהאשטגים, תיוגים, איזכורים ועוד. החברה מציעה פתרונות
לחוות דעת לביקורות גולשים, איסוף ושימוש בתמונות ממדיה חברתית, מועדוני לקוחות
ושיווק ב sms. השנה החליטה החברה להיכנס לשוק הישראלי
לאחר הצלחתה המסחררת בעולם. חברת ישראכרט עסקים החנות האינטרנטית – בנו מרקט פלייס
חדש המאפשר לאתרים מסחריים לפרסם את מוצריהם אצלה ולמכור דרכם.
חברת SAP בנו פלטפורמה חדשה המכוונת ללקוחות קטנים
שמטרתה לסייע להם לבנות אתרים בקלות.
חברת אגן התאימה, גם היא, את עצמה בצורה משמעותית מבחינת לוגיסטיקה ומיתוג – ומתאימים
לכל לקוח את המארזים לפי גודל ומותג.