זאכי שלום, מנכ"ל רשת חצי חינם, נבחר איגוד המפרסמים כאיש השיווק של חודש מרץ

איגוד המפרסמים בחר בזאכי שלום, מנכ"ל רשת חצי חינם, כאיש השיווק של חודש מרץ.



חצי חינם היא הרשת הרביעית בגודלה בישראל מבחינת היקף המכירות. לפי הערכות בענף, היקף המכירות של הרשת נע בין 1.1 ל-1.4 מיליארד שקל בשנה. מכירותיה מסתכמות בכ-60% מאלה של רשת ריבוע כחול, והיא עושה זאת עם 4 סניפים בלבד, לעומת יותר מ-160 סניפים של ריבוע כחול.



שניים מהסניפים של הרשת נמצאים בחולון – סניף הנחשב לחנות הגדולה בארץ , עם פדיון של כ-40 מיליון ש"ח בחודש, וסניף נוסף. סניף אחד בצומת ירקונים ואחד בראשון לציון. בקרוב אמורה להיפתח חנות חדשה בראשון לציון, שתחליף את הקיימת ומתוכנן סניף בהוד השרון.



לפי בדיקות שונות שנעשו, המחירים בחצי חינם הם הנמוכים ביותר, ואכן, לפי נתוני נילסן, 20% מהישראלים מבקרים בה. זאכי שלום אמר פעם כי "רשת חצי חינם נוסדה כדי להגן על אוכלוסייה מעוטת אמצעים. את הנחת הספק שאנו מקבלים אנו נותנים ללקוח". לפי נתוני נילסן, סל הקניות הממוצע בחצי חינם מסתכם ב-268 ש"ח, כ-20% יותר מהסל הממוצע ברשתות הדיסקאונט האחרות.



סוד ההצלחה של זאכי שלום? שליטה. הוא שולט בכל – מהמחירים שהוא משיג מהספקים ועד מיקום הפריט האחרון בחנות. הוא יודע בכל רגע נתון מה קורה בכל מדף בכל חנות. לדברי הספקים שלו "הוא מקבל החלטות במהירות ומילה שלו היא מילה."

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס