ביטוח
הוא לא עוד מוצר מדף, ועם כל הכבוד לחברות הישירות, עדיין ישנם אנשים שמעדיפים
לעבוד עם אנשי מקצוע בתחום הביטוח ולא עם מוקדנים, ואת זה מיזם Trusty בא
לשנות. הכירו את הפלטפורמה הייחודית להשוואת מחירים בין סוכנים וסוכנויות ביטוח,
ואל תשוו אותה ל- Wobi.
ממשקים
להשוואות מחירים אינם זרים לנו, הם הגיעו לבעלי מקצוע, לחופשות שלנו, למוצרי חשמל
ובעצם קיימים מאות אתרים כאלה, כן… רק שחלילה לא נצא פראיירים. כעת מיזם חדש
מביא עבור הצרכנים מנוע השוואה מחירי ביטוח אובייקטיבי לתחום הביטוח, ועם כל הכבוד
לוובי, כאן מדובר על משהו אחר לגמרי וגדול הרבה יותר.
מיזם Trusty
מאפשר למבוטחים להשוות בין הצעות ביטוח מעשרות הסוכנויות השונות במקום אחד, במקום
לקבל כמה הצעות מסוכן בודד או מחברות ביטוח ישירות, וכדי שמלבד יחס אישי הם יקבלו
גם תעריף הוגן. טראסטי היא למעשה פלטפורמה המאפשרת לבצע השוואות מחיר של
מגוון מוצרי ביטוח בין סוכנויות וסוכני ביטוח, העובדים מול כל חברות הבטוח הגדולות.
מדובר על ממשק ידידותי למשתמש דרכו ניתן למלא שאלון קצר על סוג הביטוח, ובסופו
לקבל כמה הצעות מחיר לביטוח בצורה אובייקטיבית און ליין מסוכנים אישיים וסוכנויות,
כולל קבלת מידע על הסוכן/הסוכנות ודירוג איש המקצוע על ידי הגולשים.
לדברי
אייל שוורץ מנכ"ל ומייסד החברה; "טראסטי מביאה לראושנה בישראל זירה של
השוואה מחירים בביטוח בה יכולים הצרכנים להנות ממגון הצעות מחיר בקליק אחד ומנגד
להפגיש ספקי ביטוח שונים עם לקוחות חדשים, באמצעות הטכנולוגיה של טראסטי שמאחוריה
עומדים סוכני ביטוח וגם סוכנויות בינונית עד גדולות בפריסה ארצית, כך שהצרכן יוכל
לקבל עשרות הצעות ממגוון סוכנים ולא רק
להשוות את המחיר, אלא גם מידע אישי, מיקום הסוכן, לצפות בתמונה שלו ולהסתכל לו
בעיניים רגע לפני קבלת ההצעה המפורטת".
ההבדל בין וובי לטראסטי
כידוע, Wobi
היא סוכנות ביטוח דיגיטלית המציגה לכאורה השוואת מחירי ביטוח מטעם
חברות איתן היא עובדת בהסכם הפצה שיש לה כיום, ולמעשה מאפשרת למבוטחים לקבל הצעות
ביטוח אך ורק של הסוכנות עצמה, ולכן רוב ההצעות המוצעות הן של חברות הביטוח איתן היא עובדת בשיתוף. טראסטי הינו אגרגטור המאפשר
לכל סוכן ביטוח להיות מנוע השוואות בפני עצמו, ולכן מבוטחים יקבלו הצעות מעשרות
סוכני שעובדים עם כל חברות הביטוח הגדולות.
פלטפורמה
מלאה בפיצ'רים שפותחו in-house
הפלטפורמה של טראסטי פותחה in-house
ולא רק לצורך השוואות מחיר ללקוחות, אלא משלבת מגוון פיצ'רים טכנולוגים לטובת הגולש הסוכנים.
לדברי שוורץ; "אנחנו מתקדמים תוך כדי תנועה ומפתחים מגוון פיצ’רים ותהליכים
סקלייביליים מבחינת קבלת החלטות, כמו למידה של המשתמשים במערכת, על מנת לקבל
אינדיקציה על המשתמשים ולשפר את התהליכים. לדוגמה, האם ביטוח חיים על סכום היא
גבוהה ביחס למשתמשים אחרים וכך הלאה".
טראסטי עוד לא אמרה את המילה האחרונה,
וכבר היום מאפשרת לבצע השוואה חיצונית גם של מכשירים פיננסים הדורשים תנאים
מורכבים כמו ביטוחי חיים, בריאות, ביטוח משכנתא ועוד. בסופו של דבר, מי שמרוויח
מכל זה הוא הגולש שיכול בלחיצת כפתור לקבל גם הצעות מסוכני הביטוח וגם סיכום נגיש
של ההצעה הטובה והכי המדויקת לצרכיו, כמובן בהתאם לנתונים שהקליד. כדי לדייק יותר
את ההצעה, הגולש יקבל שיחה מסוכן הביטוח שידייק את ההצעה ואף לעיתים ימצא הצעות
אטרקטיביות יותר בהתאם לצרכיו האישיים.
את טראסטי הקימו אייל שוורץ המכהן כמנכ"ל
החברה וחן עמישי – המכהן כ-COO
של החברה ומי שהקים בעבר את אתר Travelist,
המוכר בתחום השוואות מחיר לטיסות וחבילות נופש. נראה כי העבודה באתר טראסטי דומה
מאוד לטראווליסט מבחינת חוויית משתמש וקונספט, רק כאן מדובר על תחום הרבה יותר
מורכב עם ממשקים וטכנולוגיות שונות וממוקדות למוצרי ביטוח. כיום שותפים בטראסטי
עשרות סוכני ביטוח וסוכנויות מכל רחבי הארץ המעניקים יחס אישי המבוקר ומדורג על
ידי הלקוחות. עוד משהו ששווה לציין – המיזם ייקח חלק ב'אקסלרטור האינשורטק'
הישראלי, כך שבהחלט מדובר על מיזם פורץ דרך.