חטיבת האלכוהול של טמפו קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצת מותג הוויסקי האמריקאי Four Roses ברבן, בבעלות תאגיד קירין העולמי.
קטגוריית הוויסקי האמריקאי, בתוכה הברבן, היא בין קטגוריות הוויסקי בשיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר, והיא מהווה כרבע ממכירות הוויסקי העולמיות. מגמת הצמיחה של קטגוריית הוויסקי ככלל ושל הברבן בפרט ניכרת גם בישראל, עם הדרישה למותגי פרימיום וסופר פרימיום אותנטיים. בשלוש השנים האחרונות בשלוש השנים האחרונות קטגוריית הברבן נהנתה מצמיחה עולמית של 13% במכר (VALUE), עם 24% גידול במותגי הסופר פרימיום בקטגוריה. במערב אירופה נתח השוק של קטגוריית הברבן עלה מ10.1% ל-12.5% בין השנים 2008-2012. בעוד שבכלל קטגוריית הוויסקי נרשמה בין השנים האלו ירידה במכירות של 6%, מכירות הברבן צמחו ב-17%, מ45 ל-52 מיליוני ליטרים. בתקופה המקבילה בארה"ב מכירות הוויסקי עלו ב-7% ומכירות הברבן עלו ב-13%, עם נתח שוק של 47.1%; זוהי קטגוריית המשקאות החריפים בעלת שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בארה"ב, עם עליה של 14% ברווחים בשנה האחרונה, מול השנה הקודמת.
תמר כהן, מנהלת חטיבת האלכוהול בטמפו אמרה היום: "הכניסה של חטיבת האלכוהול של טמפו לשוק הברבנים תאפשר לנו לתת הצעה רחבה לצרכני הוויסקי בישראל. אנחנו לומדים בקפידה את הצרכים בפלח שוק הפרימיום, ומשיקים מותגים נוספים בכדי לתת את המענה הטוב ביותר למגמות הצריכה בשוק האלכוהול הישראלי".