רשת החשמל והאלקטרוניקה א.ל.מ, מדווחת על מעל ל-1000 פניות טלפוניות ביום למוקד הייעוץ הטלפוני אשר הקימה לפני מס׳ ימים. עוד מציינים בא.ל.מ כי ישנה עלייה חדה ברכישה של מסכי מחשב, טלוויזיה, לפטופים וטאבלטים. (עלייה של200% מאז התחלת משבר הקורונה), זינוק ברכישה והתעניינות בקונסולות משחק (60%), וכן של מקפיאים, מכונות כביסה וכיריים (150%).
מנכ״ל רשת א.ל.מ אורי להב ציין: "עם החלת המגבלות החדשות, תגברנו את מערך האונליין שלנו והקמנו באופן מיידי, מוקד ייעוץ, טיפול בתקלות ומכירה טלפונית על ידי צוות יועצים טלפוניים, חלק גדול מהשיחות גם נועד כדי להרגיע את האנשים בבית ולהבטיח להם שאנחנו כאן עבורם לכל דבר שיצטרכו".
לקוחות רבים אשר היו רגילים לפקוד את הסניפים שלנו ולקבל שירות אישי מסתייעים במוקד הטלפוני שהקמנו בו אנחנו מייעצים להם על המוצרים הקיימים ומתאימים את המוצר למחיר ולשימוש של הלקוח. בנוסף המוקד מסייע בתפעול מכשירים וטיפול בתקלות.
את היום הראשון של המוקד סיימנו עם 650 שיחות והיום, יומיים אחריי אנחנו כבר עם 1000 שיחות ביום. הכשרנו יועצים טלפוניים נוספים על מנת לעמוד בביקוש הן של רכישת מוצרים והן של ייעוץ והתאמה ללקוחות אשר היו רגילים להגיע לסניפים
אנשים נערכים לשהות ארוכה בבתים ומצטיידים במוצרים אשר מתאימים לבילוי בבית ובא.ל.מ מבטיחים שימשיכו להיות זמינים עבור לקוחותיהם כל עוד יאפשר זאת החוק וגם אז ינסו להעביר את מוקד השיחות לחלק מהטלפונים הניידים של נציגי החברה.