'זיתא' יצרנית ומשווקת שמן הזית והזיתים הגלילית, יוצאת בימים הקרובים, בקמפיין טלוויזיוני ייחודי והומוריסטי, הקורא לצרכנים להתקדם ולצרוך את הזיתים שלהם – לא דרך קופסאות השימורים הכבדות, המעיקות והמסורבלות, שגם משאירות לזיתים…. ובכן, טעם של שימורים.
הקמפיין יוצא הדופן, יוצא על רקע ההשקה האחרונה של 'זיתי זיתא' מצוננים, המוגשים באריזה שקופה.
הקמפיין ההומוריסטי, מבית מדרשו של משרד הפרסום ראובני פרידן, יהיה ע"ב אנימציה ויכיל 2 סרטוני פרסומות שישולבו במקבצי הפרסומות בטלוויזיה וכן ברשת. בסרטונים, מוצגים דמויות קופסאות שימורים ארכאיות, הבוכות על מר גורלם, לאחר שנזנחו לטובת האופציה החדשה והאיכותית יותר של אכילת הזיתים וכן על העובדה שבעזרת אריזות זיתא החדשות והנוחות, קל ופשוט יותר להוציאם לכל ארוחה.
בסה"כ תשקיע זיתא בקמפיין עצמו ובפעילות המקיפה אותו 1 מיליון ₪.
לדברי לאה מלכא, מנהלת שיווק זיתא: "לנו ב'זיתא', כמי שחרטנו על דגלנו להיות מובילי תרבות הזית בישראל, היה חשוב מאוד, שפרי כ"כ מוצלח וטעים כמו הזית יקבל את הכבוד הראוי לו. הצריכה בשוק, מתאפיינת כבר עידנים דרך אותה הצורה של קופסאות שימורים, שגם אינה מציעה נוחות וגם לא נותנת ליהנות מאיכותו וטעמו המלאים של הפרי. לכן, הקמפיין של זיתא, מציג את הדור הבא ואת הפיתוח שלנו של אריזת ה-FRESH PACK המאפשר לצרוך את הזיתים בצורה פשוטה יותר – כך שיהיה ניתן להגיש ולאכול זיתים, בכל אורחה, בצורה נוחה וקלה יותר וגם ליהנות מזית איכותי וטעים באמת".