חברות התעופה משקיעות בזמן אוויר

עד שנת 2014 יימכרו כ-60% מכרטיסי הטיסה באמצעות ערוצי שיווק טכנולוגיים ישירים, עובדה שתפחית את התלות של הנוסעים בסוכני נסיעות ומערכות הפצה – כך לפי דו"ח מגמות חדש שחיברה חברת SITA ספקית טכנולוגיות לענף התעופה.

לפי הדו"ח, חברות התעופה, שאחראיות על 57% מתעבורת הנוסעים ברחבי העולם, ממשיכות להשקיע באמצעים טכנולוגיים ניידים שיאפשרו לנוסעים לבצע הזמנות דרך ערוצי שיווק רבים ככל האפשר. אמנם שיעור ההשקעה בטכנולוגיות ממחזור המכירות הכללי של חברות התעופה נותר זהה לאשתקד (כמעט 2%), אך לפי SITA הנתון מעודד במיוחד לאור העובדה שלא מעט חברות תעופה לא הבריאו מהמיתון הכלכלי לפני שנתיים.



כמחצית מחברות התעופה דיווחו כי השקיעו יותר משאבים בפיתוח יישומים ניידים לנוסעים בחצי השנה הראשונה לעומת התקופה המקבילה אשתקד. 32% מהחברות דיווחו כי השקיעו סכום זהה לאשתקד ו-18% מחברות התעופה דיווחו כי השקיעו השנה פחות מאשתקד.


ב-SITA שואבים אופטימיות מהתחזיות לשנה הבאה המצביעות על גידול נוסף בהשקעות: כ-90% מחברות התעופה דיווחו כי ישקיעו בפיתוח שירותים ניידים עבור הנוסעים. לדברי החברה, כשליש מחברות התעופה בעולם כבר מוכרות כרטיסי טיסה באמצעות התקנים ניידים (יישומי אייפון וכו') ויותר מ-50% מתכננות למכור באמצעות אותם התקנים עד 2014.
"חברות התעופה מצפות ש-15% מהנוסעים ירכשו כרטיסי טיסה באמצעות הטלפון הנייד עד 2014," אומרים בSITA, "כמו גם שישתמשו בהם כדי להתעדכן ולזרז את תהליך הטיסה."


הכתבה התפרסמה באתר: Educational Travel


אולי יעניין אותך

browser-g19bd0768a_640
sodastream(7)
Untitled(12)
malam5
keren13
social_share_homepage1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

ליראק פריז- תחליב ניקוי 130 שח צילום יחצ חול (1)
סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
unnamed