חברות יחסי הציבור אולמדיה בבעלות אורן בסון, המשרד הגדול בישראל בתחום הטכנולוגיה, ההי-טק וה- IT, וכותרת יחסי ציבור, המתמחה בטיפול בלקוחות במגזר העסקי בדגש על חברות גלובליות וחברות טכנולוגיה, ממזגות את פעילויותיהן.
לאחר המיזוג ישמש אורן בסון, מנכ"ל ומייסד אולמדיה מנכ"ל הפעילות הממוזגת ויורם ברוש, מנכ"ל ובעלים של כותרת יהיה יועץ אסטרטגי ללקוחות החברה.
לאחר איחוד הפעילויות תמשיך החברה הממוזגת לפעול תחת קורת גג אחת ובמשאבים מאוחדים, תוך שימור המותגים אולמדיה וכותרת כמותגים בנפרד. בגוף המאוחד יועסקו 12 עובדים.
קבוצת כותרת, מחברות יחסי הציבור הגדולות והותיקות בישראל, הוקמה בשנת 1986. מתחילת דרכה התמקדה כותרת בתחום העסקי, בדגש על חברות גלובליות הפועלות בישראל כמו גם חברות ישראליות הפועלות בשוק המקומי ובשווקי יצוא. כותרת מתמחה ביחסי ציבור בשוק המקומי והבינ"ל, בקשרי משקיעים, בניהול משברים וייעוץ אסטרטגי, מיצוב ומיתוג תחרותי, מודיעין עסקי ועוד. כותרת פועלת רבות בסקטור הטכנולוגיה וההי-טק, אקדמיה, סטארט אפים, קרנות הון סיכון חברות ציבוריות ועוד. בין לקוחותיה: בוסטון קונסלטינג גרופ BCG)), מעבדת סאפ וסאפ ישראל, CSR, ווב 3, מייפל, סטוקטון, Amazon Web Services, נוקיה סימנס, מכון ראנד ((RAND Corporation ועוד.
אולמדיה העוסקת בתחום יחסי הציבור והניו מדיה, הוקמה לפני כ- 11 שנים על ידי אורן בסון, והיא המשרד הגדול בישראל בתחום הטכנולוגיה וההיי-טק. החברה מתמחה בייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור במדיה מסורתית וניו מדיה לחברות גלובליות וישראליות, ייעוץ תדמיתי ואסטרטגי, תקשורת שיווקית ועוד. לפני כשלוש וחצי שנים ביצעה אולמדיה מיזוג דומה עם חברת דורן תקשורת, אחת מחברות יחסי הציבור הותיקות בישראל, אשר הוקמה בשנת 1988. בין לקוחות אולמדיה: מטריקס, לנובו, דאסו סיסטמס, קספרסקי, סרגון, ווינד ריבר, דאסו סיסטמס, לנדא לאבס, קונדואיט, רד האט, חילן, ג'ון ברייס הדרכה, מוגובי, קמינריו, ועוד.
"איחוד פעילות שתי החברות יוצר אחת החברות הגדולות והמקצועיות ביותר בישראל בעולמות של לקוחות גלובליים, חברות טכנולוגיה, היי-טק, סטארט אפים והון סיכון, IT, חברות ייעוץ ועוד", אומר אורן בסון, מנכ"ל אולמדיה. "לאורך שנים רבות פעלו כותרת ואולמדיה בתחומים מאוד דומים. כאשר פעילויות שתי החברות מתמזגות, היתרון עבור לקוחותינו, הן בידע והניסיון והן בקשר עם התקשורת, יילך ויגדל. אנו נמצאים בימים אלו בעיצומו של תהליך חיזוק הפעילות במדיה הדיגיטלית ורשתות חברתיות. אנו מנצלים את ההיכרות המעמיקה שלנו עם המטרות של הלקוחות ופעילותן מאפשר לנו לממש את היעדים במדיה החברתית ובמדיה הדיגיטלית במתודולוגיה המתאימה לערוצים הללו".
לדברי יורם ברוש, מנכ"ל כותרת: "אחרי 27 שנים מאז הקמת כותרת על ידי שותפי ניסו כהן ז"ל והפיכתה לאחד המותגים המובילים בישראל בתחום יחסי הציבור למגזר העסקי בכלל, חברות טכנולוגיה וחברות גלובליות בכלל, החלטנו לעשות את הצעד הבא לקידום פעילות החברה וסל שירותיה. כותרת נחשבה מאז ומתמיד כסמל של איכות. השירות של כותרת כולל לימוד מעמיק אודות הגוף בו אנו מטפלים ותרגום היעדים העסקיים של אותו ארגון לפעילות יחסי ציבור ותקשורת שיווקית תוך שימוש באמצעי המדיה הפופולריים. החיבור עם אולמדיה מעניק לכותרת ולקוחותיה עוד עוצמה ושירותים משלימים בתחומים מדיה דיגיטלית ורשתות חברתיות. מצאנו באולמדיה ובצוות החברה DNA דומה מאוד לזה שבכותרת.