חברת רשף פתרונות הדפסה, נציגת brother בישראל, החליטה לשים דגש מיוחד על נושא השיווק הישיר בחברה והיא מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת פרופגנדה.
במסגרת ההחלטה, brother גייסה לצדה את חברת פרופגנדה, שפיתחה בשנים האחרונות התמחות מקצועית בתחום, אשר תנהל עבורה את השיווק הישיר. שיתוף הפעולה בין חברת רשף פתרונות הדפסה לחברת פרופגנדה נחתם לתקופה של שנה.
חברת פרופגנדה קיימת כ- 6 שנים, בשנתיים האחרונות החברה שמה דגש על תחום השיווק הישיר והממוקד. בין לקוחותיה נמנים פרטנר (Orange), ביטוח ישיר, Yes ועוד. פרופגנדה תדאג לקשר עם שרשרת ההפצה ולטיפול בנקודות המכירה של מוצרי חברת brother, ביניהם מבחר מדפסות ופקסים וכן לקשר עם הדילרים.
"השיווק הישיר הוא נושא חשוב עבור רשף פתרונות הדפסה ואנחנו מתרכזים השנה בתחום קידום המכירות, אומרת ענבר פיינשטיין, סמנכ"ל שיווק ומכירותRetail ברשף פתרונות הדפסה. "שיתוף הפעולה יאפשר לנו לתת מענה מושלם לצורכי השוק ולספק פתרונות מתקדמים בתחום המדפסות".
דרור זורע, מנכ"ל משותף בפרופגנדה מוסיף: "הניסיון הרב שצברנו בתחום השיווק הישיר ותוכנית העבודה המתוכננת לשנת 2008 עם רשף פתרונות הדפסה תוביל לשיפור משמעותי של התוצאות העסקיות באמצעות חיזוק הקשר עם הדילרים".