חברת "גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה" תטפל בתקציב יחסי הציבור והתקשורת השיווקית של תאטרון החאן בירושלים. במסגרת פעילותה תעניק גולדפינגר ייעוץ תקשורתי בתחומי האסטרטגיה, התקשורת והשיווק ותנהל את הפעילות התקשורתית של תאטרון החאן במדיות השונות.
לדברי מנכ"ל תיאטרון החאן, יקי הר-טל, הרקע למינוי "גולדפינגר תקשורת" הוא רצונו של התיאטרון לחדור כתיאטרון אמנותי איכותי לתודעה ציבורית רחבה יותר. מנכ"ל "גולדפינגר תקשורת", טל גולדפינגר: "תיאטרון החאן מציג אלטרנטיבה איכותית ביותר לתיאטרון בישראל. אני רואה אתגר גדול בקידום מוסד תרבותי כל כך חשוב אשר אינו ממוקם בלב הביצה התל אביבית".
תאטרון החאן הינו התיאטרון רפרטוארי היוצר היחידי בירושלים ונחשב לאחד התאטרונים המובילים בארץ. לתיאטרון להקת שחקנים קבועה ומועלות מדי שנה 3-4 הפקות חדשות. החאן פועל בתמיכה קבועה של משרד המדע, התרבות והספורט, עיריית ירושלים והקרן לירולשים, ובסיוע קרנות ציבוריות לפרויקטים חינוכיים וציבוריים.
"גולדפינגר תקשורת" מטפלת כיום בגופים מרכזיים במשק הישראלי ובלקוחות בינלאומיים בישראל ובחו"ל. בין לקוחות החברה: מכבי שירותי בריאות, קבוצת טרנר, CNN, קארטון נאטוורקס, TCM, תאגיד התרופות הבינלאומי נוברטיס, חברת המחקר שילוב Millward Brown, ערוץ הקניות, רשת מרכזי דיאדה, מכללת לוינסקי, קרן גשר לקולנוע ועוד.