הרעיון המרכזי המנחה את קמפיין "קוארבו" , שיעלה באמצעות משרד הפרסום נפתלי-אברהם הוא "אנשים טובים מגיעים לגן עדן", ואנשים טובים הם אלו ששותים טקילה "קוארבו". ובנוסף, קמפיין ה"קוארבו" נועד להעלאת המודעות למושג upper"" – שתייה אלכוהולית שתפקידה להעלות את מצב הרוח והאנרגיות.
יריית הפתיחה של הקמפיין התקיימה במסיבת בריכה גדולה בקיסריה ל500 ברמנים מובילי דעת קהל ואנשי חיי לילה רבים.
החברה יוצאת בפרסום ממוקד בעיתונות, במוקדי המכירה,בשלטי חוצות ומסכי street tv ומדגישה בחשיפתה את איכות המשקה ויוקרתו.
כספי, חברה ישראלית למשקאות בע"מ, נמצאת בבעלותם של אילן כספי ואורן דנה ומנוהלת בפועל על ידם. איסבקו מייבאת ומשווקת בלעדית של מותגי אלכוהול מובילים בשוק העולמי כגון: ייגרמייסטר, טקילה "קוארבו", וודקה "סוודקה", ליקר "בד אפל", פידג' (ליקר תאנים), ברנייגר(ייגר דבש) ועוד.