חברת "קרביץ עסקים", מקבוצת קרביץ המשווקת ציוד משרדי לחברות ולמוסדות, משיקה בימים אלה לוגו חדש ויוצאת לראשונה במסע פרסום, בתקציב של 250 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום של קבוצת קרביץ: "זרמון גולדמן". הקמפיין, שיחל השבוע למשך שלושה חודשים, יכלול: מודעות צבע בעיתונות עסקית, מודעות צבע בעיתונות כלכלית וכן בעיתונות יומית.
מטרת הקמפיין לבדל את "קרביץ עסקים" מהרשת הקמעונאית ולשם כך משיקה את הלוגו החדש, אשר יוטמע בכל הממשקים השיווקים של החברה, החל מניירת, דרך הרכבים ועד הקמפיין הפרסומי שיעלה השבוע ויציע למגזר העסקי, ציוד משרדי וציוד היקפי, במחירים מיוחדים.
אייל יקר, סמנכ"ל קרביץ עסקים מסר כי: "לאחר כניסתה המוצלחת של קרביץ עסקים למוסדות מובילים בארץ כמו: משטרת ישראל, צה"ל, משרד הביטחון, משרדי ממשלה, בנקים וחברות עסקיות מובילות פונה קרביץ גם לעסקים בינוניים וקטנים".
עוד מוסיף יקר: "לאור סקרים ומחקרים שערכנו, גילנו כי המותג קרביץ נתפס בעיני הצרכן העסקי כמותג איכותי, ומטרת המיתוג והקמפיין של "קרביץ עסקים", למצב את החברה כמובילה בתחום העסקי וכמציעה ללקוחותיה, מגוון מושלם של מוצרים החל ממוצרים בסיסים כגון: ציוד משרדי רחב ביותר, מוצרי מזון למשרד כדוגמת קפה, תה, משקאות, ציוד ההקפי מהמתקדמים ביותר בארץ והכל במחירים אטרקטיביים ביותר".
"קרביץ עסקים" מקבוצת קרביץ, המגלגלת מחזור של 150 מיליון ₪ בשנה. בין הגופים להם מספקת "קרביץ עסקים" ציוד משרדי, נמנים גופים ממשלתיים, חברות פרטיות, חברות מוסדיות, מפעלים, בנקים ועוד.