חברת "קרט ישראל", המייצגת בארץ את Canon, Pentax, Epson ואחרות, תשיק לראשונה מותג פרטי חדש בשם PIXXEL, בהשקעה כוללת של 3 מיליון ₪.
תחת המותג הפרטי החדש, תחל חברת קרט לשווק מסכי LCD, טלוויזיות LCD, מכשירי MP3/MP4, כרטיסי זיכרון למצלמות דיגיטליות ו DVD נייד, כשבהמשך ישולבו מוצרים משלימים נוספים.
תהליך ההשקה יגובה בקמפיין שיווקי, בהיקף של כחצי מיליון ₪, שיכלול פעילויות קידום מכירות, מערך טלמרקטינג ועוד.
לדברי רמי יגרמן, מנכ"ל קרט: "ההחלטה להשיק קו מוצרים תחת מותג פרטי נבעה מעצם הרצון להרחיב את פעילות החברה ולהיכנס לתחומים חדשים בהם קיים ממשק לפעילות של קרט.
עם השקת המותג הפרטי נכנסת קרט לשוק האלקטרוניקה הבידורית, כניסה זו מהווה צעד מהותי באסטרטגייה הכללית של קרט הפועלת להתרחבות מתמדת".
לדברי אורית בניטה, מנהלת השיווק בקרט: "בשלב הראשון בחרנו לנקוט בשיטת השיווק הישיר ללקוחות החברה, המכירים את המוצרים ומעריכים את השירות של קרט. בשלב שני, תציע קרט את מגוון מוצריה גם לקהל הרחב בנקודות המכירה. לקוחות קרט מהווים אחוז משמעותי בקרב אוכלוסיית ישראל, שכן לא ניתן למצוא בית בישראל ללא מוצר מתוצרת קנון, פנטקס, אפסון או אחרות. תהליכי ההתרחבות של קרט וכניסתה לתחום האלקטרוניקה הבידורית, ישמרו את ערך המוסף ללקוח, שכן קרט תמשיך להציע תנאי תשלום נוחים, מחיר אטרקטיבי וסינרגיה מלאה עם תחומי פעילותה הנוספים".