חברת שמן מרוקאי, עולה בימים אלו בקמפיין חסויות טלוויזיוני ואינטרנטי חדש בערוץ 24 ובאתר MAKO, אשר ירוץ למשך כל חודש אוגוסט.
"שמן מרוקאי" יוצאת עם קמפיין חסויות זה, לקידום מוצרי טיפוח השיער שלה. עלות ההשקעה כ- 150,000 ₪.
לדברי רויטל חדד מנהלת השיווק של החברה : "החלטנו לעלות עם קמפיין חסויות לאורך חודש אוגוסט, החודש החם של השנה, היות והמוצרים שלנו מותאמים לאקלים הים תיכוני, הם מגנים על השיער במיוחד בחודשי הקיץ כשהלחות גבוהה, וגם מפני הים והבריכה. פנינו לשני הערוצים, ערוץ המוסיקה הישראלי ואתר MAKO , בפנייה ממוקדת, לקהל יעד התואם בהשקפתו ואופיו את קהל היעד אליו אנו פונים ".