חברת XLMedia משיקה מערכת לניהול התוכן ברשת האתרים של החברה

חברת XLMedia, ספקית מובילה של שירותי שיווק דיגיטליים, משיקה את Palcon – מערכת מתקדמת לניהול תוכן שתאפשר תחזוקה משופרת של רשת אתרי האינטרנט של החברה הכוללת למעלה מ-2,000 אתרים. פיתוחה של Palcon בוצע בהמשך לאסטרטגיה המוצהרת של הקבוצה להשקיע בטכנולוגיות במטרה להביא לשיפור מתמיד בחוויית הלקוח, שיפור היעילות התפעולית ושמירת ההובלה של הקבוצה בשווקים בהם היא פועלת.


מערכת Palcon, פרי פיתוחה של חברת הבת בישראל Webpals המהווה את מרכז הפיתוח והטכלונוגיה של החברה, תשפר את התפוקה והיעילות של XLMedia בניהול רשת האתרים הרחבה שלה באמצעות יכולות מתקדמות, בהן: מערכת ניהול מאוחדת לכל האתרים הפעילים, המאפשרת עדכונים מהירים ודינמיים ושדרוגים לאתרים באופן מרכזי. מיכה בטרקינג (ניטור פעילות גולשים באתר) על מנת לבצע ניתוחים לשיפור ואופטימיזציה של תכנים וביצוע שינויים על סמך מדדי ביצועים. ניהול ריכוזי המאפשר לקבוצה להתייעל ולחסוך עלויות.


בנוסף, פלקון תשפר במידה רבה את שיעורי החדירה של אתרי האינטרנט של הקבוצה בקרב לקוחות קצה המשתמשים בהתקנים ניידים וברשתות חברתיות הודות לחוויית שימוש משופרת עבור המשתמשים בהתקנים ניידים. בהתאם לסקרי שוק, המעבר לשימוש בהתקנים ניידים הוא אחד הגורמים התורמים לצמיחה משמעותית של תעשיית ה-online gaming וצפוי להוות כ-44% משוק ההימורים האינטראקטיבי עד 2018 ((H2GC.


לאור הפיכתם של התקנים ניידים ומשחקים חברתיים לחלק משמעותי מהתעבורה העולמית המקוונת, XLMedia תמשיך להשקיע ביכולות נוספות בתחום ובמיוחד בפיתוח טכנולוגיות שיתמכו בהתקני מובייל וטבלטים. פיתוחה של פלקון הוא צעד חשוב לשיפור יכולות הניטור והביצועים של XLMedia.


יחידת התוכן והחיפוש היא היחידה העסקית הגדולה ביותר של XLMedia ואחראית ל-54% מהכנסות הקבוצה. כיום מחזיקה XLMedia בבעלותה למעלה מ-2,000 אתרי אינטרנט המספקים תכנים הקשורים ל- online gaming ב-18 שפות הפונים ללקוחות פוטנציאליים. התוכן באתרים אלה, שנכתב על-ידי כותבים מקצועיים, מושך שחקנים פוטנציאליים במטרה לספק מידע ולהפנותם למפעילים בתחום ה- online gaming. מוקדם יותר השנה הכריזה XLMedia על רכישת מספר אתרי אינטרנט גדולים תחת חטיבה זו, כולל רשת אתרי תוכן בדנמרק וכן אתר תוכן בתחום הימורי ספורט לשוק האנגלי. XLMedia הציגה בדוחותיה הכספיים למחצית הראשונה של 2014 צמיחה בהכנסות של 24% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והיא מצפה שהרכישות יגדילו את צמיחתה בהמשך השנה.


אורי ויס, מנכ"ל XLMedia, אמר: "אנו מרוצים מאוד מהשקת פלקון בחברה. יכולתנו לחדש ולפרוס טכנולוגיה חדשנית היא חיונית להצלחתנו, במיוחד לאור העובדה שאימוץ התקנים ניידים הינו גורם משמעותי בצמיחה בשווקים בהם אנו פועלים. יכולתנו ליצור תוכן איכותי ולנהל אותו בדרך יעילה תמלא תפקיד חשוב ככל שנגדיל את מספר יוזמות הצמיחה שלנו בטווח הבינוני."


XLMedia השלימה השנה הנפקה ראשונה לציבור בבורסת ה- AIM בלונדון. ההנפקה בהיקף של כ- 70 מיליון דולר נועדה לגייס כספים לקבוצה לצורך האצת צמיחתה על ידי מיזוגים ורכישות. מאז הנפקתה השלימה הקבוצה מספר רכישות של מספר אתרי אינטרנט וכן את רכישתה של אקסייטאד הישראלית הפועלת בתחום המשחקים החברתיים תמורת סכום של עד 19 מיליון דולר.


אולי יעניין אותך

browser-g19bd0768a_640
sodastream(7)
Untitled(12)
malam5
keren13
social_share_homepage1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

ליראק פריז- תחליב ניקוי 130 שח צילום יחצ חול (1)
סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
unnamed