חברת אקליפטוס שיווק במדיה חדשה מטפלת בתקציב המדיה החברתית של מותג השוקולד ורשת בתי הקפה מקס ברנר. במסגרת הפעילות, תושק אפליקציה מיוחדת לחברי מתחם הפייסבוק שתציע לחברים בו לשלוח ברכות יומולדת מעוצבות בהתאמה אישית. לברכה תתלווה הטבה של כוס שוקולה באחד מסניפי הרשת, אותה יוכלו הגולשים לממש או להעביר הלאה לחבריהם.
פעילות אפליקציית היומולדת הינה חלק ממערך השיווק הכללי שמנהלת חברת אקליפטוס עבור מותג השוקולד בעולם הניו מדיה ומצטרפת לפעילויות שונות שיזמה החברה עבורם.
בין הפעילויות אירוע בלוגרים להשקת סדרת קינוחי החורף החדשה של מקס ברנר, ניהול מתחם הפייסבוק של המותג ועוד.
שי ספיר, סמנכ"ל הקריאייטיב של חברת אקליפטוס: "בעולם הניו מדיה הקשר עם צרכן הקצה הוא חשוב והכרחי ועל מנת לשמור עליו יש לגרות אותו באופן מתמיד. עולם האפליקציות פותח בפנינו שער לאינסוף אפשרויות ואנו שמחים שיש בחלקנו לשתף פעולה עם מקס ברנר הנחשב למותג שוקולד מוביל ברמה בינלאומית".