חברת אקספוז מותחת את מותג בגדי הים "בננה" לתחום ההלבשה התחתונה


אמיר הברפלד, מנכ"ל חברת אקספוז, הודיע הבוקר על מתיחת מותג בגדי הים בננה לתחום ההלבשה התחתונה עם המותג "בננה בלו". היקף ההשקעה במהלך כ- 1.5 מיליון ₪.



אמיר הברפלד, מנכ"ל חברת אקספוז מסר כי "חברת אקספוז נכנסה לפני כשלוש שנים עם המותג בננה לשוק בגדי הים לצעירות. במסגרת החדירה לשוק תפס המותג חלק נכבד משוק בגדי הים ומהווה כיום שחקן מרכזי בקטגוריה (40% מנתח השוק). מתיחת המותג לקו ההלבשה התחתונה, הנו מהלך מתבקש. אנו צופים כי בעקבות השקת המותג "בננה בלו" נהפוך לשחקן מרכזי בתחום ההלבשה התחתונה."




השקת המותג החדש תלווה בקמפיין מודעות עיתונות ושלטי חוצות.



חברת אקספוז אופנה בע"מ החלה את פעילותה המסחרית בספטמבר 2005. 51% ממניות החברה מוחזקות על-ידי חברת "קונספט שיווק" בבעלותו של גידי גולדפינגר, יבואנית לי קופר בישראל-אופנה ג'ינסים וחולצות. 49% ממניות החברה מוחזקות בידי חברת "קורל" בבעלות אמיר הברפלד, המשווקת את מותג לי קופר בגדי ים ובננה.


אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13