יצרנית העגלות בוגבו משיקה בימים אלו בישראל את שני הדגמים החדשים של עגלות התינוקות היוקרתיות הנמכרות ברחבי העולם. בפיתוחם של הדגמים החדשים Bugaboo Cameleon ו- Bugaboo Gecko הושקעו כ- 3 מיליון דולר,ך נמסר מהנהלת החברה העולמית הממוקמת בהולנד.
שוק העגלות היוקרתיות בישראל מהווה נתח שוק של 10% מסך העגלות הנמכרות בשנה,השוק כולו מגלגל כ- 60 מיליון שקל בשנה. עגלות בוגבו מהוות נתח שוק של כ- 75% משוק עגלות היוקרה בישראל.
לדברי ערבה זאבי , היבואנית הבלעדית של המותג בוגבו לישראל "במהלך תהליך הפיתוח ובאמצעות סקרי שוק וסקרי דעת קהל, השכילה היצרנית ההולנדית להבחין כי להורים יש צרכים ודרישות שונים וכי הם מבקשים לקבל אפשרויות שונות ורבות לעגלות ילדים; עגלות בעלות תכונות פונקציונליות שונות ומראות שונים. הדגמים החדשים באים לענות על צרכים אילו ולספק מענה כולל".
עוד מוסיפה זאבי כי " מאז השקת עגלות בוגבו מדגם FROG זכתה העגלה לפופולריות רבה בקרב הצרכנים הישראלים. לאור זאת, נבחרה ישראל כאחת מנקודות ההשקה הראשונות בעולם על-ידי הנהלת החברה העולמית".
עגלות בוגבו נמכרות בישראל ב- 20 נקודות מכירה ברחבי הארץ הכוללות חנויות יוקרה לתינוקות.
מחירי העגלות נעים בין 3,400 ש"ח ל- 4,400 ש"ח.
Bugaboo International הינה חברת עיצוב הולנדית, אשר הוקמה בשנת 1999 על-ידי המעצב התעשייתי מקס ברנבורג וד"ר לרפואה אדוארד זנן.
ניתן למצוא את עגלות הבוגבו ב- 21 מדינות בעולם – בארה"ב, אירופה, אוסטרליה, ניו-זילנד וישראל.