חברת דובק מעלה קמפיין שיווקי פרסומי ראשון מסוגו במגזר הערבי בהשקעה של כ-450 אלף ש"ח

חברת דובק מעלה קמפיין שיווקי פרסומי ראשון מסוגו במגזר הערבי בהשקעה של כ-450 אלף ש"ח. הקמפיין יכלול פעילות ממוקדת של מותג הסיגריות TIME ומותג הסיגריות WALL STREET בחתונות במגזר הערבי, הפעילות תלווה בקמפיין פרסומי, באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון" המחלקה הערבית.



במסגרת הפעילות יתלוו צוותי קידום מכירות מטעם חברת "דובק" לחתונות מסורתיות הומות אנשים ויבצעו פעילות טעימות סיגריות והפעלות. הצוותים יגיעו לחתונות בלבוש ממותג TIME ו WALL STREET ויבצעו טעימות והחלפות חפיסות של סיגריות. הפעילות תלווה בקמפיין עיתונות תומך ובאביזרי פרסום בנקודות המכירה.



עידית גולני, מנהלת השיווק של דובק: "חברת דובק הינה החברה המסחרית הראשונה בישראל, המשיקה קמפיין שיווקי פרסומי ייחודי לחתונות במגזר הערבי. אנו בחברת דובק זיהינו את צרכי המגזר והחלטנו להשקיע משאבים ולהתחיל בפעילות שיווקית ובקמפיין ייחודי למגזר זה

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
אוליביה רודריגו X LANCOME CREDIT LANCOME
פרופ אלי גימון - ללא קרדיט