חברת האינטרקטיב TBWADIGITAL יצאה בסרטון ויראלי במבצע גיוס עובדים

חברת האינטרקטיב TBWADIGITAL הפיקה סרטון ויראלי להפצה ברשת, בכיכובן של בנות המשרד, תחת הסיסמא QUIT (התפטר). מטרת הסרטון היא לגייס עובדים חדשים לחברה.



בסרטון מככבות שתי בנות המשרד, שחודרות לחברות המתחרות ומחלקות מעטפות ועליהן המילה QUIT (התפטר!). המעטפה מכילה נוסח של מכתב פיטורים המודיע על עזיבת העובד ומעבר לעבודה בשורות TBWADIGITAL . במהלך הפעילות נתקלות הבנות במצבים משעשעים ומגוחכים, עד בלתי אפשריים, ופותרות אותם בדרכים יצירתיות.



גיא מור, מנכ"ל החברה: "החלטנו, לכבוד ראש השנה, לצאת לדרך חדשה, בה אנחנו, בניגוד למשרדי פרסום אחרים, לא גונבים עובדים מאחורי גבם של המתחרים, אלא מודים בריש גליי כי אנחנו רוצים לקחת מהם את העובדים הטובים ביותר ולגייס אותם לשורותינו".



עוד הוסיף מור כי "בסרטון רואים שב-TBWADIGITAL יודעים להפוך פעילות שגרתית כמו קליטת עובדים לקמפיין מטורף ומקורי."



מאז אתמול מופץ הסרטון ברחבי האינטרנט. בסרטון ניתן לצפות במגוון אתרי תוכן גולשים כמו youtube, flix, facebook TheMarker café .



TBWADIGITAL היא אחת מחברות האינטרקטיב המובילות בישראל. בין לקוחותיה הגדולים: מקדונלד'ס, פלפל, אפריקה ישראל, אלטשולר-שחם, טויוטה, ויסוצקי ועוד.



לצפייה בסרטון: https://www.youtube.com/watch?v=ZD6Zq3Ediys

אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים