חברת המזרח, יבואנית רכבי השטח היוקרתיים של לנדרובר לישראל, תעניק את החסות המרכזית לרשימת אנשי השנה 2010 של העיתון "גלובס". במסגרת החסות, בהיקף כספי כולל של כ-60,000 ₪, תשיק החברה קמפיין פרסומי תחת הכותרת "לאנשים עם עוצמות בלתי רגילות מגיע רכב בעל עוצמות בלתי רגילות", במסגרתו מציעה החברה לכלל המככבים ברשימה ליהנות מרכב הריינג'רובר ספורט במהלך סוף השבוע.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום בן נתן. הרשימה תתפרסם ביום ראשון הקרוב, 12.12.10.
לדברי רמי וקסמן, סמנכ"ל השיווק בחברת המזרח, יבואנית לנדרובר לישראל, "בחרנו להעניק חסות לרשימת אנשי השנה של גלובס, מכיוון שאנשים אלה מייצגים בעינינו באופן המושלם ביותר את ערכי המותג Range Rover Sport – תחרות, הצלחה, רוח ספורטיבית ואתגרים עתידיים. אנו מזמינים את כוכבי הרשימה ליהנות מסוף שבוע עם רכב הכביש-שטח היוקרתי, המהיר והספורטיבי".