חברת AdMingle, המספקת פלטפורמת פרסום דיגיטלית גלובלית לקידום מותגים וחברות באמצעות מקדמים ברשתות החברתיות, משיקה לראשונה תוכנית מיוחדת המותאמת לצורכי ארגונים קטנים-בינוניים SMB)). במסגרת התוכנית תוצע לבעלי עסקים חבילת הנחות ותמריצים מיוחדת.
adMingle, חברת סטארט אפ ישראלית, מציעה לחברות לקדם מותגים על בסיס מודל תשלום מהפכני לחיבור בין המפרסמים לקהלי היעד. למעשה החשיפה במדיה החברתית נעשית על ידי הגולשים המשמשים כמקדמים (publishers) במדיה החברתית ותמורת שיתוף חבריהם בקמפיינים פרסומיים שונים הם מקבלים תשלום. השירות מוצע בכל הרשתות החברתיות- פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ואף בווטסאפ.
החברה פועלת בשווקים שונים, בעיקר באירופה וכעת גם בישראל ובין לקוחותיה נמנים מותגים גדולים ומוכרים בשוק. כעת, כאמור, החברה מרחיבה את פעילותה ויוצאת בתוכנית חדשה שתאפשר גם לעסקים קטנים-בינוניים לחזק את הנוכחות שלהן ברשתות החברתיות ולהגדיל את מעגל הלקוחות.
דוד אדי, מנכ"ל adMingle ישראל, אמר: "adMingle היא כלי אידיאלי לעסקים קטנים-בינוניים בשל העובדה כי שיווק 'פה לאוזן' כבר הוכח במחקרים כשיטת הפרסום היעילה ביותר. כמו כן, עסקים אלה אינם משופעים בתקציבים גבוהים וכדי לבלוט נדרשים לחשיבה מחוץ לקופסא. לכן adMingle היא כתובת מתאימה עבורם לקדם את החשיפה שלהם ברשת בצורה חכמה שתייצר בקרב לקוחות פוטנציאליים הנעה אמיתית לפעולה לאחר שקיבלו המלצה מחבר על אותו עסק. הפלטפורמה שלנו מוכיחה שוב ושוב יחסי המרה באחוזים שלא נראו עדיין בקמפיינים פרסומיים במדיה החברתית ואנו מזמינים בעלי עסקים לבחון את היכולות שלנו והתוצאות בשטח".
AdMingle מאפשרת למפרסמים למנף מהלכים פרסומיים בדרך מהנה וחוויתית ולהגיע לקהלי היעד שלהם בדרך המושתתת על הנעת השיתופיות ברשת החברתית. המפרסמים יכולים להגדיר קהלי יעד בהתאם לפרופיל דמוגרפי מדויק תוך יתרונות ברורים כגון הגדלת החשיפה, ויראליות, הנעה לפעולה והחזר השקעה גבוה.
תהליך ההצטרפות כמקדם באדמינגל הוא קל ומהיר ומתחיל בבניית פרופיל אישי המאפשר להציע בצורה אישית קמפיינים שונים המתאימים לפרופיל. כך הוא יכול לבחור את אלה שהוא מעוניין לקדם לפי העדפותיו והחיבור שלו למותג. התשלום למקדם מבוסס על פי יעדים מוגדרים כגון מספר הקלקות או יצירת מעורבות אחרת של חבריו בקמפיין הפרסום.
אדמינגל פועלת בעשרות מדינות, כולל ישראל, ובין לקוחותיה נמנים מותגים מהמובילים בעולם. בשנת 2013 היא נבחרה לאחת החברות החדשניות באירופה בקטיגוריית מדיה חברתית בתחרות Red Herring היוקרתית ולפני מספר חודשים הגיעה ל6 הפינלסטים בין 158 חברות בתחרות adMarkting . השירות מוצע בכל הרשתות החברתיות כולל ב – Whatsup.