חברת DHL ישראל, המתמחה בשילוח אקספרס ולוגיסטיקה, מקימה את שלט הפרסום הגדול ביותר בישראל – לוגו החברה יתנוסס על גג בניין החברה החדש בפארק העסקים "איירפורט סיטי", הסמוך לנתב"ג. גג הבניין ששטחו 1650 מטר רוצף כולו בלוגו חברת DHL הבולט בצבעי האדום והצהוב העזים שלו. היקף ההשקעה בהקמת השלט עומד על 100,000 שקל.
לדברי דוד בונדי, מנכ"ל DHL, מיתוג גג הבניין נעשה על מנת להגביר את חשיפת המותג ולהשלים באופן סינרגטי את מהלך המיתוג שביצעה לאחרונה DHL העולמית במסגרתו השיקה מדים חדשים לבלדריה ב-200 מדינות בו זמנית. "אסטרטגיית הפרסום של DHL מעודדת ערוצים יצירתיים להבלטת חזות החברה ומסריה. ברוח זו, שיתפה DHL פעולה בסרטו האחרון של טום קרוז "משימה בלתי אפשרית 3". כאן בארץ החלטנו לבחור בערוץ מדיה יוצא דופן המכונה בעולם 'החזית החמישית' ואשר יתרום להבלטת DHL לאורך זמן".
חברת DHL תעבור למשכנה החדש ב"איירפורט סיטי", בראשית חודש ספטמבר. המבנה, בנוסף למשרדים, יכיל גם מרכז מיון ארצי משוכלל. משרדי DHL כוללים מלבד גג ממותג גם אבזור מתוחכם, חללים גדולים, לובי אלגנטי, חדר אוכל לעובדים וקירבה להאנגר החברה בשדה התעופה. הבניין ישתרע על שטח של 7500 מ"ר .