המכירות של חברת זנלכל (יכין) במחצית הראשונה של שנת 2009 הסתכמו ל- 70.8 מיליון ₪ בהשוואה ל- 68.3 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, הרווח הגולמי של החברה במחצית הראשונה של שנת 2009 הסתכם ב- 22.4 מיליון ₪ המהווים כ- 31.6% ממחזור המכירות של החברה בהשוואה ל- 21.5 מיליון ₪ המהווים כ- 31.5% ממחזור המכירות בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי של החברה צמח במחצית הראשונה של שנת 2009 ב- 19.3% ועמד על כ- 5.8 מיליון ₪ המהווה 8.1% ממחזור המכירות של החברה בהשוואה ל- 4.8 מיליון ₪ המהווים 7.1% ממחזור המכירות בתקופה המקבילה אשתקד.
למרות המשבר העולמי שפגע בצריכה בשוק המקומי ובייצוא, הצליחה החברה לצמוח בעיקר כתוצאה מהשקעות בקווי יצור ובטכנולוגיות חדשות שבוצעו בשנת 2008. השקעות אלה הגדילו את היצור והמכירות הן במוצרים הבסיסיים והן במוצרים המתקדמים לשוק המקומי ולייצוא.
בכך ממשיכה המגמה המאפינת את 6 השנים האחרונות של גידול בפעילות החברה, (למעלה מ50%), וברוח הנקי (פי 9).
החברה פועלת בהתאם לתוכניותיה שלקחו בחשבון את המגמות בשינויי הצריכה כתוצאה מהמשבר הכלכלי ומיישמת תוכנית רב שנתית.
ברבעון השני של שנת 2009 החלה החברה לשווק את הרוטבים והסלטים באריזות האישיות לשוק האמריקאי ולמזרח אירופה ובכך מנסה החברה להעתיק את הצלחת הקטגוריה בשוק המקומי לשווקיה בחו"ל.
בתקופת הדוח חילקה החברה 4 מיליון ₪ דיווידנד במזומן, ובסה"כ כ37 מיליון ₪, משנת 2005 ועד היום.
ההון העצמי של החברה גדל לכ- 81.6 מיליון ₪.
החברה נסחרת ביום פרסום הדוחות החצי שנתיים (30.8.09) במכפיל של 7.6 על הרווח הנקי המצטבר של ארבעת הרבעונים האחרונים.