חברת מטרנה משיקה אתר חדש וראשון מסוגו תחת הקונספט הפרסומי המלווה את המותג: "הכי קרוב לאמא". האתר החדש יציע את כל המידע שעל האם לדעת בכל הקשור לתזונה, התפתחות וטיפול בתינוק, ויכלול תכנים ייחודיים שיעשירו את חווית הגלישה. במקביל חתמה מטרנה על שת"פ אסטרטגי שנתי עם
האתר YNET הורים. ההשקעה במהלך כ- מיליון וחצי ₪.
האתר המחודש (www.materna.co.il) עודכן ושודרג בכדי להפכו לאתר המקיף והמעמיק ביותר בנושא תזונת תינוקות, וכולל התייחסות רחבה לעולמות התוכן של התפתחות התינוק והטיפול בו לאורך השלבים השונים.
האתר מרכז לראשונה את כל המידע שעל האם לדעת בכל הקשור לתזונה, התפתחות וטיפול בתינוק באופן ידידותי ומסודר, לאורך כל שלבי ההתפתחות. המידע מבוסס על ניסיון וידע מצטבר של כ 20 שנה, כולל עצות וטיפים שנאספו מאמהות עצמן, בבקרה ופיקוח הצוות הרפואי.
גלי ניר, סמנכ"ל שיווק מטרנה: "כמותג המוביל את שוק מזון תינוקות בישראל, שמנו לעצמנו במטרנה מטרה להציב קנה מידה חדש בעולם התוכן הפונה לאמהות. האתר החדש נועד לתת מענה רחב, מקצועי ומפורט ככל שניתן לאמהות בישראל, וללוות אותן לאורך שלבי גידול הילד. מגוון הנושאים המצויים באתר רחב ומקיף וכולל שירותים ייחודיים וחדשניים בקנה מידה ארצי: לראשונה בישראל, ייעוץ יומי מידי מומחי תזונה והנקה ON LINE, סרטי הדרכה בשיתוף צוות הרפואי מומחה ועוד. אני סמוכה ובטוחה כי האתר המחודש של מטרנה יביא תועלת ועזרה לאמהות רבות, התרות באופן קבוע אחר מידע אמין ומקצועי, יעמיד סטנדרטים חדשים ויהווה מענה אמין, זמין, רחב וחדשני לקהל האמהות הרחב."
במקביל חתמה מטרנה על שת"פ אסטרטגי שנתי עם האתר YNET הורים – האתר המוביל בישראל. במסגרת שיתוף פעולה זה, יתקיימו פורומים של מומחים מטעם מטרנה שיתארחו על בסיס חודשי בפורום הורים, שיתוף פעולה ברמת התכנים ופעילויות קד"ם משותפות.