חברת מי עדן, משיקה בימים אלה עיצוב חדש לבקבוק ה- 1.5 ליטר, בהשקעה מדווחת של כ- 1.5 מיליון ₪. ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי בעיתונות ובאינטרנט.
הבקבוק החדש מעוצב כך שהוא שומר על ערכי המותג והמיצוב של מי עדן, במראה משודרג ומעודכן יותר.
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "אנחנו מאמינים בכוחה של חדשנות להביא לצרכן בשורות, הכוללות גם עדכונים עיצוביים המתאימים למגמות עכשוויות. המראה הנקי של הבקבוק החדש שומר גם על החשיבות הפונקציונאלית ונוחות השימוש בו".
הפעם האחרונה בה שונה עיצוב הבקבוק של מי עדן היה לפני כ- 5. העיצוב החדש נערך על ידי חברת העיצוב התעשייתי, איגלו דיזיין.
שוק בקבוקי המים המינרליים הטבעיים בישראל מגלגל כ- 450 מיליון שקל בשנה. בקבוקי ה- 1.5 ל' של מי עדן מדורגים כאחד מ-10 המוצרים הנמכרים ביותר בישראל.