חברת התרופות פריגו ישראל, המשווקת בארץ את אקסידול, תעלה היום (ה-23/3) את קמפיין האינטרנט החדש "אקסידול לטיפול במיגרנה, ללא מרשם רופא". הקמפיין מבית היוצר של פרסום 'גליקמן-נטלר סמסונוב' ובהפקת חברת 'וובסנס מדיה' יעלה לשבועיים באתרים: ynet, נענע, קשת ותפוז.
הגולשים שילחצו על הבאנר שיחברם לאתר אקסידול (www.exidol.co.il), יוכלו ללמוד אודות התרופה, לקבל טיפים ועצות להפחתת התקפי המיגרנה, וכן להשתתף בשאלון סקר בנושא מיגרנה וההתמודדות איתה.
המיגרנה היא מחלה שכיחה מאוד בעיקר אצל נשים- 18% סובלות ממיגרנה לעומת 6% מהגברים. זוהי בעיה חמורה הפוגעת בשגרת החיים ואיכותם, הן לסובלים ממנה והן לסובבים אותם.
אקסידול, התרופה מארה"ב, היא בעלת התוויה ספציפית למיגרנה, אותה ניתן לרכוש ללא מרשם רופא, ולכן אקסידול מאפשרת להתחיל טיפול בהתקף המיגרנה כבר בשלביו הראשוניים. לאקסידול יעילות גבוהה בשיכוך כאבים וסימפטומים הנלווים למיגרנה, והיא מאפשרת חזרה מהירה לשגרת היום יום.