חברת רוזנפלד מסיימת בימים אלו תהליך של מיתוג חדש. במיתוג, בהשקעה כוללת של שני מיליון שקלים, שונה הלוגו וחוזק החיבור לחזון המשפחתי של בעלי החברה.
רוזנפלד הוקמה לפני חמישה עשורים ע"י זוג הורים יזמים באופיים. החזון החדש מייצג את המשפחתיות שנשארה בעסק ואת הרצון ליצור ביחד עם בלקוחות. המסרים שמקבלים ביטוי הם אנחנו אתך, תתייעץ, תקבל הדרכה. DO IT TOGETHER. הלוגו החדש ילווה בסלוגן –'דברים שעושים את הבית'.
תהליך המיתוג מחדש כולל גם השקת מתחם חדש ומרהיב, בהשקעה של עשרה מיליון שקלים המשתרע על פני כ-5000 מ"ר בנוי ומקורה ושטח חיצוני נוסף המשמש לתצוגת ריהוט גן. עיצוב המתחם החדש נבנה בהתאם לצרכי הלקוח ועוצב על מנת לאפשר לו התמצאות נוחה ויעילה בכל העולמות המוצגים.
המתחם החדש נפתח בצמת סגולה בפתח-תקווה, מרחק קילומטרים ספורים מצמת ירקונים, שם פעלה החנות הקודמת של החברה שהייתה מוכרת כ"היפר רוזנפלד" וזוהתה בעיקר עם טייטל של חנות "עשה זאת בעצמך".
כעת, תחת הסלוגן "דברים שעושים את הבית" מבקשים בחברה לומר כי מעתה במקום לא נמכרים רק מוצרים אלא קונספט שלם, דברים שנותנים יופי לבית, שיוצרים אווירה וכל זה מתבצע באווירה עיצובית. ברשת מכנים את התהליך כמעבר מ"תרבות המחסן" ל"תרבות הצרכן". יצירת חוויה בחנות – טעימה של חווית הבית המעוצב וכל הדרכים להשיג אותו.