אי אפשר לדבר על הקיץ בישראל בלי קפה קר וצונן.
בקיץ הקרוב, נוסף לקפסולות הקפה הקר המוכרות והאהובות של Nespresso,
עולה על המדף גם תערובת קפה קר חדשה בטעם האהוב על הישראלים:
Barista
Creations for Ice בטעם קוקוס: תערובת
הקפה החדשה (100% ערביקה) עשירה בניחוח קרמל, בטעם קוקוס ונגיעות וניל. טעם הקוקוס
משתלב בצורה נפלאה לצד הארומה העדינה של פולי הערביקה המרכיבים את התערובת (ארצות
מקור: ברזיל, אתיופיה ומדינות נוספות).
הקפסולה החדשה מצטרפת לסדרת הקפה הקר המוכרת Barista
Creations for Ice אשר פותחה במשך שנים על ידי מומחי
הבאריסטה של החברה על מנת שתתאים במיוחד למזיגה על קרח.
בנוסף, משיקה Nespresso
ערכת קפה קיץ חדשה הכוללת מכונת קפה VERTUO, חמישה שרוולי קפסולות קפה קר, מארז סירופים של מותג מונין, מגבת
חוף מ-100% חומרים ממוחזרים, בקבוק זכוכית רב פעמי עם מגן קור ושלישית מגשי קרח.
במסגרת חגיגות הקיץ, Nespresso
גאה להציג שיתוף פעולה לוהט במיוחד עם קיארה פראני, יזמית הדיגיטל ואושיית רשת בינלאומית הסוחפת
אחריה 20 מיליון עוקבים. ביחד הן משיקות שיתוף פעולה קיצי שמעלה את הקסם הנצחי של Nespresso
לאסתטיקה הפופית והעדכנית של היזמית המפורסמת בעולם.
הקולקציה במהדורה מוגבלת החדשה הנקראת NESPRESSO X CHIARA
FERRAGNI, כאשר קיארה מעצבת מחדש, על סגנונה האייקוני המוכר, כמה ממכונות ואביזרי Nespresso
האהובים ביותר של מותג הקפה, ומעניקה להם מראה חדש ותוסס.
קיארה פראני היא יזמית דיגיטל ואושיית רשת בינלאומית. היא החלה את הקריירה שלה בשנת 2009 עם בלוג אישי אשר סחף אחריו חובבי וחובבות אופנה מרחבי העולם. בשנת 2013 ייסדה את המותג האישי שלה: Chiara Ferragni Collection, וכיום היא מנהלת עמוד עם 20 מיליון עוקבים. פראני נחשבת לקול משפיע בתעשיית האופנה והתקשורת וידועה במגוון שיתופי הפעולה המעניינים שהיא עורכת עם מותגי פרימיום.
מ– Nespressoנמסר כי "קיארה היא יזמית דיגיטאלית מובילה, הידועה בין היתר בקידום ערכים משפחתיים ותמיכה
אקטיבית בהעצמה נשית. אלו הם גם הערכים שחברת Nespresso
מבקשת לקדם עם אוסף המוצרים החדשים".
קיארה פראני: "בתור איטלקיה, אני חובבת קפה גדולה בכלל ושל קפה Nespresso
בפרט. חברת Nespresso
מייצגת עבורי דרך חיים עכשווית עם הגישה
הפרקטית והחכמה שלה לקפה באיכות גבוהה. זו הסיבה שכל כך התרגשתי לעבוד על הקולקציה
הזו, שאפשרה לי להנות עם עיצובים מהנים ומפנקים. אני מקווה לקחת חלק בפרויקטים
נוספים של Nespresso,
ובמיוחד בעולמות היזמות של המותג ובעולמות הקיימות והמיחזור".
בנוסף, בימים אלה משיקה Nespresso את הבוטיק המקוון הראשון שלה אשר יספק שלל חוויות ללקוחות – החל מאזור
ייחודי של נבחרת המשפיענים של המותג, בהם אגם רודברג, עוז זהבי, קרן אגם ועוד, אשר
ימליצו על המוצרים האהובים עליהם, ועד אזור סודי בו ניתן יהיה להשתתף בפעילות
נושאת פרסים. כדי להשתתף בפעילות צריך להזין קוד סודי שניתן לגלות אותו על ידי
איתור קפסולת הזהב ברחבי הבוטיק המקנה רמזים לקוד. באזור הסודי ניתן יהיה לזכות במתנה
יוקרתית ומפנקת מתוך הקולקציה של יזמית הדיגיטל המצליחה, קיארה פראני, אשר חברה
למותג נספרסו בשיתוף פעולה חדש ומרגש
הבוטיק ייפעל החל
מיום שלישי הקרוב, 22.6, וניתן יהיה להיכנס אליו מעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של
נספרסו לינק לבוטיק הוירטואלי