חוגלה קימברלי מעלה קמפיין טלוויזיה להשקת מהדורת חג של לילי לבנדר

חוגלה קימברלי מעלה קמפיין טלוויזיה להשקת מהדורת חג של לילי לבנדר בהשקעה מדווחת של כמיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO






מהלך זה מתווסף לשורה של מהלכים שיווקים חדשנים שהוביל המותג בשנה האחרונה בהם, השקת לילי אלוורה, מהדורת חורף, השקת לילי וניל ועוד, אשר סייעו לו לתפוס נתח שוק של כ – 30% (כספי, נילסן) בשנת 2006.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת