חוות דעת אישית מסטייליסט באפליקצית Take a look

האפליקציה TAKE A LOOK שהושקה לפני כחודשים עם הסטייליסטים המובילים: ליאת אשורי, דורין אטיאס וגדי אלימלך, צברה אלפי משתמשים מעורבים ופעילים.



נכון להיום, מסייעים הסטייליסטים באמצעות האפליקציה למשתמשים, ליהנות מהניסיון העתיר שלהם ולקבל את המראה הטוב והמחמיא ביותר, ומאפשרת לדעת, האם הסטייליסטים עושים "לייק" או "אנ-לייק", לתמונה שנשלחה. מהיום עוברים לעידן חדש ומקבלים חוו"ד וטיפים ועצות פרטניות על בקשת הלקוח ישירות מהסטייליסט ובקולו. כמו גם אפשרות הלקוח לכתוב הערות ובקשות על גבי התמונה אליהן יתייחס הסטייליסט.



בשדרוג האפליקציה החדשנית והראשונה מסוגה בעולם, הושקעו כ – 100 אלף ₪. השדרוג מתבטא ביכולת הסטייליסט לתת תגובה קולית ולהגיב לבקשת הלקוח וגם לתת עצה אישית ובכך למעשה ישמע המשתמש את חוות דעתו והמלצותיו הפרטניות של הסטייליסט בקולו.



משתמשי האפליקציה מצלמים את עצמם, מסמנים על התמונה במה ברצונם שהסטייליסט יתמקד: נעליים, חולצה, חגורה וכו' או שואלים שאלה בנושא הלבוש או התאמתו לאירוע כזה או אחר (כותבים על גבי התמונה) ושולחים לסטייליסט אשר ברצונם לשמוע את דעתו. הסטייליסט עושה לייק ואנ-לייק ומקליט מסר קולי למשתמש ובו התייחסותו הן ללוק שאותו בודק והן לשאלת הלקוח.



האפליקציה ידידותית לשימוש, עונה על צורך רחב היקף, מביאה בשורה צרכנית, חוסכת זמן וכסף ומשדרגת את רמת הסטייל והתאמתו האישית ללקוח במלתחה. האפליקציה מאפשרת ללקוח ליהנות מפרטיות מוחלטת בשיח מול הסטיליסט הן בבית והן בחנות ובכך להיות בטוח גם ברכישותיו וגם באופן בו התלבש לפגישה חשובה ובכלל. חרף העובדה שהמשתמשים מצטרפים לאפליקציה באמצעות חשבון הפייסבוק שלהם אף אחד מלבדם לא רואה את השימושים האישים שלהם באפליקציה אלא אם כמובן בחרו לשתף את חבריהם.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח