חיי כלב: המותג DR. PET יפרסם לבעלי כלבים וחתולים בבתי קפה

חברת כ.צ.ט המשווקת את המותג DR.PET מזון ומוצרי היגיינה לכלבים וחתולים, חתמה על הסכם פרסום עם חברת לעומק התודעה.



הקמפיין עלה בלמעלה מ 200 בתי קפה ומסעדות מובילות ברחבי הארץ, ופונה לבעלי הכלבים והחתולים בנפרד. מהחברה נמסר כי כיום, הישיבה בבתי קפה ומסעדות הפכה לסגנון החיים של הצעירים, ושם הם מבלים את רוב שעות הפנאי.



עוד נמסר כי מחלקת המחקר של חברת לעומק התודעה בדקה ומצאה כי למעלה מ- 36% בקרב הצעירים בגילאי 18-35 המבלים לפחות אחת לשבוע במסעדות, בתי קפה, פאבים, ברים, ומועדונים מחזיקים בכלב או חתול.



חברת "לעומק התודעה" מתמחה בשיווק לצעירים בגילאי 18-35, והינה חלוצת הפרסום בחדרי השירותים במועדונים, בארים, פאבים, מסעדות ובתי קפה בישראל. באמצעות מדיום זה מציעה החברה חשיפה חודשית כוללת של יותר מ 2.5 מיליון איש.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים