חיים בסרט: להתחיל לחשוב על האתר שלכם כעלילה עם סיפור

בלב רשת האינטרנט, היית מאז ומתמיד תפיסת הקישורים. באמצעות הטקסט הכחול עם הקו התחתון, הצלחנו להגיע בקלות להגיע מאינדקס לאתר, ולדלג מעמוד מידע אחד לשני בתוך האתר עצמו. זה היה עולם פתוח ונהדר, ורוב האתרים נבנו סביב התפיסה של הקישורים – החל מהתפריט העליון שנמצא בכל אתר, דרך תוצאות החיפוש, מודעות טקסט, ועד לרשימת כתבות באתרי חדשות – כולם הם למעשה דרך לסדר מידע באמצעות קישורים.



אבל הרשת התפתחה, הפס הרחב רק הולך ומתרחב, והמדיה הויזואלית – וידאו ותמונות, הולכים ותופסים מקום של כבוד ברשת. האפשרויות לשילוב אלמנטים ויזואליים באתרים היא רבות ופשוטות מאי פעם.



ובעולם הויזואלי הזה, בו קמפיינים שיווקייים קמים ונופלים על תמונה או וידאו איכותיים, אין שום סיבה שהאתרים ימשיכו להיות אוסף של קישורים. אפשר וצריך לנטוש את התפיסה שהאתר הוא מאגר מידע בו פורסים את הנתונים בפני הגולש, ולהתחיל לחשוב על האתר כחוויה ויזואלית סיפורית לינארית. עסקים צריכים להתחיל לחשוב על האתר במונחים של עלילה שתסחוף את הגולש פנימה. במקום לפרוס את המידע בפני הגולש, אפשר לקחת אותו ב"מסע" לאורך הסיפור, כולל התחלה, אמצע וסוף –הקתרזיס, שהוא למעשה הנעה לפעולה המקודשת למשווקים.



הדברים גם נתמכים היטב בנתונים שמגיעים מקמפיינים שיווקיים בדיגיטל: כאשר מעניקים ללקוחות אפשרויות רבות, הם הולכים לאיבוד. זו הסיבה שדפי נחיתה נמצאים בשימוש רחב כל כך. כאשר ממקדים את הגולש – הוא צועד ישירות למטרה. לקוחות מחפשים את המיקוד, הם מחפשים שיסחפו אותם.



וכדי לא להכביר במילים (שרבים לא טורחים לקרוא יותר) מצורף וידאו מצוין שפרסמו באלמנטור מציג ומדגים היטב את הכוונה. מומלץ ביותר למי שבדרך לבנות אתר חדש, ולמעצבי אתרים.


אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח