חלונות ראווה ממוחזרים בתחרות של H&M

רשת H&M השיקה בשנה שעברה בהצלחה רבה, את פרויקט מחזור הבגדים שלה ברחבי העולם ובתוך כך, גם בישראל. השנה, בשיתוף פעולה עם קבוצת קניוני עופר, תקיים H&M, לראשונה תחרות ייחודית בחלונות הראווה שלה.


החל מה- 6 ביולי ולמשך שבוע ימים, יוצג חלון ראווה העשוי כולו מבגדי פרויקט המחזור, שנמסרו על ידי הלקוחות עצמם, בשבעת קניוני עופר בהם H&M פועלת. דקה לפני שהם מועברים לארגון I:COLLECT השוויצרי למחזור, יוזמנו העוברים והשבים בקניוני עופר לנחש את כמות הבגדים המשומשים ששימשו להכנת החלון של H&M. הניחוש המדויק או הקרוב ביותר בכל קניון, יזכה את הלקוח ב- 1,000 ₪ לקניה בכל סניפי הרשת.


התחרות נועדה לעורר מודעות לחשיבות המחזור ולקדם את פרויקט איסוף הבגדים של H&M. במסגרת הפרויקט, לקוחות מוזמנים להביא פריטי לבוש וטקסטיל שאינם רוצים או צריכים, בכל מצב שהוא ומכל מותג, לחנויות H&M בישראל ולקבל עבורם זיכוי כספי לקניה בכל סניפי הרשת. הפריטים מועברים לארגון המתמחה במחזור ושימוש חוזר של בגדים.


מלבד קידומו של נושא המחזור החשוב, תורמת הרשת בישראל על כל ק"ג בגדים משומשים שמועברים אליה, סכום קבוע לעמותת "משאלת לב ישראל" ((Make A wish Israel המגשימה חלומות לילדים.



זהו פרויקט חובק עולם, ללא מטרות רווח, שבו H&M מפיחה חיים בבגדים ישנים, מונעת מפריטים ישנים ולא רצויים להגיע למזבלות, מעלה את המודעות והחשיבות של מחזור, ושואפת ליצור מעגל סגור של סיבי טקסטיל.


מאז הושק לראשונה פרויקט האיסוף של הרשת באביב 2013 נאספו קרוב ל- 5,000 טונות טקסטיל בכל העולם ומתוכם כ-2 טונות בגדים משומשים נאספו רק בישראל!

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר