חמש סיבות ממש טובות, מדוע תכנית השיווק שלכם פשוט חייבת סרט תדמית


1. סרט תדמית מקבל חשיפה עצומה, ומהר.
אתרי שיתוף וידאו כדוגמת
YouTube או Vimeo פותחים בפנינו פוטנציאל שיתוף עצום, שאינו קיים במדיה מסורתית כמו פרסומות טלוויזיה או פרסום בעיתונות. ברגע שהתכנים שלכם יוצגו באתרים אלו, הם הופכים זמינים (וזולים) בצורה אדירה לשיתוף והפצה, במיוחד בהשוואה להשקעה העצומה הנדרשת לקדם שיווק בפלטפורמות אחרות. בעזרת שימוש בבלוגים ורשתות חברתיות, קהל היעד שלכם יקדם את התוכן על ידי שיתופו – כמו אש בשדה קוצים. ומה הכי טוב בכל הסיפור? זה לא יעלה לכם אפילו שקל. זה משהו שפשוט בלתי אפשרי בשום מדיום שיווקי אחר. אל תקחו אותו כמובן מאליו.


2. זה חוסך המון זמן.
הפקת סרט תדמית יכולה לחסוך המון זמן יקר. לא רק עבור קהל היעד הצופה בו, אלא גם עבור החברה שלכם. וידאו היא הדרך היעילה ביותר להעברת המסרים בצורה ממוקדת ובפרק זמן קצר. לא כל הסרטים חייבים להיות סרטים בעלי אופי מכירתי, וגם סרטים מסוגים אחרים (סרטי הדרכה לדוגמא) הם דרך מעולה להציג את החברה או המוצר שלכם בפני הלקוחות, בצורה מהירה ותכליתית. בשורה התחתונה – אין דרך יעילה יותר להציג את החברה שלכם ברשת מאשר באמצעות וידאו.


3. רב תכליתיות.
כשהוא עשוי כהלכה,
סרט תדמית יהפוך לתרנגולת המטילה ביצי זהב. ניתן יהיה להשתמש בו למטרות שונות לתקופת זמן ארוכה מאוד. כאשר אנו מפיקים סרט תדמית ללקוחות שלנו, אנו לעולם לא מייעדים אותו לשימוש בודד, גם אם זו הייתה הכוונה הראשונית. באמצעות שימוש בעריכה מחדש, והתאמה נכונה של מסרים, כל סרט יכול לשמש להצגה באתר החברה, בתערוכות שונות, ככלי בפגישות של אנשי השיווק – והרשימה עוד ארוכה.


4. גוגל אוהב וידאו.
אחד מהיתרונות העיקריים בשיתוף
סרטי תדמית ברשת, הוא הדירוג הגבוה שמנועי חיפוש, ובמיוחד גוגל – נותנים לתוצאות מתחום הווידאו. ובואו נודה על כך- אין הרבה דברים יותר חשובים בימינו מאשר להיות גבוה בדירוג של גוגל. מאז הרכישה של YouTube על ידי גוגל, תוצאות YouTube מקבלות עדיפות על פני תוצאות רגילות ללא סרטים. גוגל מודעים לעלייה הדרמטית של צפייה בתוכן וידאו ברשת – ופועלים בהתאם. הגיע הזמן שגם אתם תפנימו – תוכן וידאו מעביר את המסר בצורה מהירה ויעילה יותר. וכאשר מוסיפים על זה את הבונוס של דירוג גבוה – מקבלים נוסחה מנצחת.


5. כל אחד צורך תוכן באופן שונה.
אנשים הם שונים. וכך גם האנשים המרכיבים את קהל היעד שלכם. חלקם מקבל את התכנים שלו באמצעות קריאה, וחלקים מעדיפים לצפות בווידאו כדי ללמוד על החברה שלכם. כאשר אתם מציגים מידע שיווקי רק באמצעות תוכן כתוב, אתם עלולים לפספס נתח משמעותי מקהל היעד שלכם. לא חבל?


לסיכום – המגמה הברורה של השנים האחרונות רק הולכת ומתחזקת – מעבר מפרסום בתערוכות, עיתונים וטלוויזיה – לפרסום תוכן המבוסס על מדיה דיגיטאלית ברשת. גם שם, תכני ווידאו מובילים את הדרך לפרסום יעיל, הנותן תמורה מהירה וגבוהה להשקעה.
הגיע הזמן להצטרף לחוויה.


* ארבל רום הוא צלם ומנהל חברת עין השופט הפקות – https://www.ehpro.co.il/

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח