1. סרט תדמית מקבל חשיפה עצומה, ומהר.
אתרי שיתוף וידאו כדוגמת YouTube או Vimeo פותחים בפנינו פוטנציאל שיתוף עצום, שאינו קיים במדיה מסורתית כמו פרסומות טלוויזיה או פרסום בעיתונות. ברגע שהתכנים שלכם יוצגו באתרים אלו, הם הופכים זמינים (וזולים) בצורה אדירה לשיתוף והפצה, במיוחד בהשוואה להשקעה העצומה הנדרשת לקדם שיווק בפלטפורמות אחרות. בעזרת שימוש בבלוגים ורשתות חברתיות, קהל היעד שלכם יקדם את התוכן על ידי שיתופו – כמו אש בשדה קוצים. ומה הכי טוב בכל הסיפור? זה לא יעלה לכם אפילו שקל. זה משהו שפשוט בלתי אפשרי בשום מדיום שיווקי אחר. אל תקחו אותו כמובן מאליו.
2. זה חוסך המון זמן.
הפקת סרט תדמית יכולה לחסוך המון זמן יקר. לא רק עבור קהל היעד הצופה בו, אלא גם עבור החברה שלכם. וידאו היא הדרך היעילה ביותר להעברת המסרים בצורה ממוקדת ובפרק זמן קצר. לא כל הסרטים חייבים להיות סרטים בעלי אופי מכירתי, וגם סרטים מסוגים אחרים (סרטי הדרכה לדוגמא) הם דרך מעולה להציג את החברה או המוצר שלכם בפני הלקוחות, בצורה מהירה ותכליתית. בשורה התחתונה – אין דרך יעילה יותר להציג את החברה שלכם ברשת מאשר באמצעות וידאו.
3. רב תכליתיות.
כשהוא עשוי כהלכה, סרט תדמית יהפוך לתרנגולת המטילה ביצי זהב. ניתן יהיה להשתמש בו למטרות שונות לתקופת זמן ארוכה מאוד. כאשר אנו מפיקים סרט תדמית ללקוחות שלנו, אנו לעולם לא מייעדים אותו לשימוש בודד, גם אם זו הייתה הכוונה הראשונית. באמצעות שימוש בעריכה מחדש, והתאמה נכונה של מסרים, כל סרט יכול לשמש להצגה באתר החברה, בתערוכות שונות, ככלי בפגישות של אנשי השיווק – והרשימה עוד ארוכה.
4. גוגל אוהב וידאו.
אחד מהיתרונות העיקריים בשיתוף סרטי תדמית ברשת, הוא הדירוג הגבוה שמנועי חיפוש, ובמיוחד גוגל – נותנים לתוצאות מתחום הווידאו. ובואו נודה על כך- אין הרבה דברים יותר חשובים בימינו מאשר להיות גבוה בדירוג של גוגל. מאז הרכישה של YouTube על ידי גוגל, תוצאות YouTube מקבלות עדיפות על פני תוצאות רגילות ללא סרטים. גוגל מודעים לעלייה הדרמטית של צפייה בתוכן וידאו ברשת – ופועלים בהתאם. הגיע הזמן שגם אתם תפנימו – תוכן וידאו מעביר את המסר בצורה מהירה ויעילה יותר. וכאשר מוסיפים על זה את הבונוס של דירוג גבוה – מקבלים נוסחה מנצחת.
5. כל אחד צורך תוכן באופן שונה.
אנשים הם שונים. וכך גם האנשים המרכיבים את קהל היעד שלכם. חלקם מקבל את התכנים שלו באמצעות קריאה, וחלקים מעדיפים לצפות בווידאו כדי ללמוד על החברה שלכם. כאשר אתם מציגים מידע שיווקי רק באמצעות תוכן כתוב, אתם עלולים לפספס נתח משמעותי מקהל היעד שלכם. לא חבל?
לסיכום – המגמה הברורה של השנים האחרונות רק הולכת ומתחזקת – מעבר מפרסום בתערוכות, עיתונים וטלוויזיה – לפרסום תוכן המבוסס על מדיה דיגיטאלית ברשת. גם שם, תכני ווידאו מובילים את הדרך לפרסום יעיל, הנותן תמורה מהירה וגבוהה להשקעה.
הגיע הזמן להצטרף לחוויה.
* ארבל רום הוא צלם ומנהל חברת עין השופט הפקות – https://www.ehpro.co.il/