חניכי עמותת יוניסטרים יוצאים בקמפיין גיוס הון באינטרנט

חניכי עמותת יוניסטרים, הגוף הגדול בארץ להכשרת יזמות עסקית וחברתית בקרב בני נוער מהפריפריה, יוצאים בקמפיין גיוס הון מקוון חדשני, במטרה לאפשר גיוס כספים חברתי עבור המיזמים העסקיים פרי פיתוחם.



במסגרת תכנית "מכשירים היום את מנהיגי העתיד", מפתחים חניכי יוניסטרים מיזמים עסקיים, מנהלים אותם בפועל וזוכים להתנסות מעשית כיזמים וכאנשי עסקים. כחלק מתהליך ההכשרה, נוער יוניסטרים מתנסה גם במאמצים לגיוס הון לקידום המיזמים, ולקראת אירוע השיא השנתי של העמותה- תחרות "יזם השנה" שתתקיים בעוד מספר חודשים, יוביל נוער יוניסטרים קמפיין גיוס הון ייחודי, במטרה לחשוף את מיזמיהם בקרב קהל רחב ומגוון, ולגייס כספים להמשך פיתוחם.



הקמפיין מושתת על הטכנולוגיה של חברת give2gether, המספקת פלטפורמה מקוונת לגיוס כספים בשיטת "גיוס מההמונים" Crowd Funding)), המתבססת על מובילים חברתיים וכלים חדשניים ליצירת אימפקט מהיר על ידי שיתוף הרשת החברתית.



בין המיזמים המפותחים על ידי חניכי יוניסטרים: "S!T"- מתקן נסיעה יעודי לכלבים המותאם למושב כלי הרכב, אשר שומר על בטיחותם של נוסעי הרכב והכלבים ועל ניקיון הרכב; "וו – קל": פטנט ייחודי לתליית חפצים ללא חירור הקיר; "Eco-Kit"- ערכת קמפינג ניידת העשויה מנייר וכוללת שולחן וכיסאות קלים במיוחד; "מיכלי" הינו מיכל נשלף המתחבר לכיור, אוגר את מי הכיור ומנקזם אל מיכל מים "אפורים" לשימוש ביתי.



לדברי איריס רף רונן מנכ"ל יוניסטרים, "קמפיין גיוס ההון שחניכי העמותה מובילים הנו הראשון מסוגו לקידום יזמות בקרב בני נוער, כאשר יכולות הרשתיות והויראליות הגבוהות שמציעות רשת האינטרנט והמדיה החברתית יאפשרו לחניכים שלנו הזדמנות להציג את המיזמים אותם הם מפתחים לקהלים רבים ומגוונים יותר. שיטת ה- Crowd Fundingשמספקת give2gether מיישרת קו עם מגמה בינלאומית לגיוס הון לסטארט אפים, ומאפשרת לציבור הרחב לבחור את המיזם המעניין ביותר, המרגש ביותר או בעל הפוטנציאל העסקי הטוב ביותר. התרומה הכספית, למעשה, הופכת את התורם לשותף בפיתוח המוצר ומקרבת את חניכי יוניסטרים לעבר הגשמת החלום להפוך ליזמים מובילים ופורצי דרך."



"אנו נרגשים לראות דור חדש של פעילים חברתיים-מקוונים מגייסים אלפי שקלים באמצעות אקטיביזם חברתי." אומר ארנון שפיר, מנכ"ל ואחד ממייסדי give2gether. "האפליקציה של פייסבוק וקלות ההפצה והשיתוף לחברים רותמת את התורמים למעורבות גבוהה, ותחושת סיפוק מיידית עם ההגעה ליעד."

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''