רשת חצי חינם נכנסת בעוצמה לזירת המותג הפרטי הסוערת ומשיקה מותג בית חדש בקטגוריות הנון-פוד, תחת מיצוב איכותי וגבוה ובמחירים אטרקטיביים. הרשת תתחרה על לבם של הצרכנים מול המותגים הגדולים בענף ומול הרשתות המתחרות. המותג החדש נקרא "פרפקט" (Perfect) והוא כולל בשלב ראשון כ-100 מוצרים בתחומי הניקיון והכביסה, טיפוח הבית, מוצרי הנייר, מוצרים חד פעמיים וטואלטיקה. השקת המותג היא המהלך האסטרטגי השני בתוך חצי שנה שנוקטת הרשת למיצובה בתודעת הצרכן, לאחר קמפיין "חוסכים לך, בלי לחסוך עליך" שהחלה בו בספטמבר האחרון.
רשת חצי חינם, המונה 7 סניפים באזור המרכז והשפלה, השקיעה במותג החדש כ-3 מש"ח והיא צפויה להשקיע עוד מיליוני שקלים בהרחבת מגוון המוצרים ובשיווק.
"הרעיון היה לפתח קו מוצרי בית, של מוצרים איכותיים במחירים משתלמים", מספרת אורית שלום-בג, מנהלת השיווק והפרסום של הרשת ובתו של אחד מבעלי הרשת, זקי שלום. "התחלנו בהרצה שקטה של פרפקט לפני מספר חודשים, בכוונה להגיע למסה של מוצרים ולאפשר ללקוחות להתנסות בהם. הופתענו לראות עד כמה הלקוחות היו צמאים לחדשנות בקטגוריות האלה – יש מוצרים שלא השתנו כבר 30 שנה ויותר. לאחר שהצבנו את פרפקט על המדף ראינו שלא רק שיש התנסות, אלא שיש בבירור קנייה חוזרת ולקוחות שכבר מעדיפים את פרפקט על פני מותגים מובילים".
היקף המכירות של פרפקט ברשת כבר מגיע לכ-7,000,000 ₪ בחודש ונמצא במקום גבוה במכר ברשת בכל קטגוריות הנון-פוד.