רשת חצי חינם נכנסת לקטגוריה חדשה ומשיקה סדרת מוצרי הגנה מהשמש מבית המותג הפרטי- ,PERFECT במטרה להוריד את המחירים בשוק.
המחיר בקטגוריה הזו היה למעשה המניע ליציאה למהלך שובר שוק מבחינת רשת חצי חינם, כאשר המוצרים החדשים בסדרת ההגנה משמש של פרפקט נמכרים במחיר משמעותית יותר זול מהמתחרים המובילים בשוק בפער של בין 30%-50%.
לדברי אורית שלום-בג סמנכ"לית שיווק ופרסום רשת חצי חינם: "אנו שמחים להרחיב את המותג הפרטי של הרשת- PERFECT, ולהשיק סדרת מוצרי הגנה משמש איכותיים ובמחירים הוגנים. בבדיקות שונות שערכנו מצאנו כי הלקוחות אינם שבעי רצון מהמחירים הגבוהים של מוצרי ההגנה מהשמש בישראל ובהתאם החלטנו לעשות מהלך משנה שוק שיוכיח ללקוחות שאפשר ליהנות ממוצרים אלו גם במחיר משתלם".
חצי חינם השיקו רק בשנה שעברה את מותג הבית PREFECT וכיום מונה המותג כ- 250 מוצרים הפועלים בקטגוריות הבאות: כביסה, טואלטיקה, ניקיון, כלים חד פעמיים, מגבונים ועוד. המותג נמצא בצמיחה מתמדת ותופס נתחי שוק משמעותיים ברשת, על כל סוגי המוצרים. כל מוצרי מותג הבית של חצי חינם עומדים בשלושה עקרונות יסודיים- בעלי איכות גבוהה, נראות יפה וחדשנית והדגש העיקרי הינו בגזרת המחיר- מחיר משתלם ללקוח.