מותג האיכות והפנאי הבינלאומי טימברלנד יוצא בקמפיין עולמי לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 20202, במסגרתו יככבו 11 אושיות מעוררי השראה הפועלים למען שינוי חיובי עבור כדור הארץ בהיבטים שונים בתחום איכות הסביבה.
הקמפיין יעלה משבוע הבא גם בישראל ע"י חברת SBN, המייבאת ומשווקת בארץ את המותג טימברלנד. החברה תשקיעה בקמפיין כחצי מיליון ₪, שיכלול בין הייתר פעילויות הסברתיות, אירועים למען שמירה על איכות הסביבה והטבע בארץ, קמפיין פרסומי שיכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונות יומית ובמגזינים, קד"מ בסניפי הרשת, חסויות בטלוויזיה ופעילות ברשתות החברתיות.
מטרת הקמפיין שיעלה תחת הסיסמא: nature needs heroes להדגיש ולהסביר על ערכי איכות הסביבה וחשיבותו, לצד עדכניות ורלוונטיות של המותג.
בין המשתתפים הבולטים בקמפיין: קווין אספיריטו – גנן עירוני מסן דייגו, הפועל למען עידוד גידול פירות וירקות בעיר ובכפר, לצריכה אישית. מרג'אן ואן אובל מאמסטרדם – מהנדסת ומעצבת חפצים סולאריים לשימוש יומיומי המפיקים אנרגיה מן השמש. בין החפצים ניתן למצוא שולחנות, כיסאות, מנורות ופריטים רבים נוספים. מרג'אן היא השראה של אנשים רבים ברחבי העולם בתחום עיצוב וטכנולוגיה.
כמו כן תככב בקמפיין אליס אדי מלונדון- צלמת-עיתונאית ופעילה למען איכות הסביבה. אליס צלמת תיעודית ויוצרת סרטי קולנוע בנושאים חברתיים כולל איכות הסביבה. בעזרת החומר התיעודי שיצרה היא הצליחה להשפיע על מאות אלפי אנשים ולקרב אותם לטבע ועוד.
לדברי דיויד בידרמן, מנהל מותג טימברלנד בישראל: " המותג "טימברלנד" הפך לשם נרדף לאופנת פנאי השומרת על איכות הסביבה. טימברלנד, המזוה מאז הקמתו עם קירבה לטבע מייצרת אופנה שאופן ייצורם אינו פוגע באיכות הסביבה, גישה זו באה לידי ביטוי החל מהבדים האורגנים מהם עשויה הקולקציה ועד סוליות הנעליים העשויות מגומי ממוחזר. על כן החלטנו גם בישראל לעלות עם הקמפיין הבינלאומי ולחזק את ההסברה והמודעות לנושא גם בישראל".