טיפקום בהסכם עם חברת Card-Pals: תספק את שרותי הסליקה ל"אלבום הפרידה" של השמינייה

חברת טיפקום, המתמחה באספקת שירותי תוכן ותשתית סלולריים, תספק את שירותי הסליקה ל"אלבום הפרידה האינטרנטי" של השמיניה מבית Card-Pals)). טיפקום פיתחה אתBuyCell , מוצר המאפשר לגופי תוכן לחייב את לקוחותיהם על תוכן אינטרנטי, באמצעות הטלפון הסלולרי .



מהחברה נמסר כי אתר "אלבום הפרידה האינטרנטי" של השמיניה (www.myalbums.co.il), שעלה השבוע לאוויר, מציג את האלבום האינטרנטי/אינטראקטיבי הראשון המציע 300 קלפים וירטואליים לאיסוף והדבקה באלבום הדיגיטאלי האישי של המשתמש. את המעטפות ניתן להזמין רק דרך האתר וזאת באמצעות SMS. החיוב על רכישת המעטפות יבוצע בחשבון הטלפון הסלולרי.



לדברי עופר אגמון, מנהל החטיבה העסקית בטיפקום, טיפקום מתאימה עצמה להתפתחויות הטכנולוגיות ולדינאמיות בעולם של גופי התוכן וזאת באמצעות שירותים שיאפשרו את החיבור של הסלולר למדיות השונות. BuyCell, שירות התשלום עבור תוכן אינטרנטי בא לידי מיצוי מקסימלי באתר "אלבום הפרידה של השמיניה" ומאפשר לגולשים לרכוש תוכן באמצעות הטלפון הסלולרי שלהם.



לדברי עופר כהן, יוצר הפלטפורמה ומנכ"ל Card-Pals, איסוף קלפים תמיד היה תחביב פופולארי ומהנה בקרב צעירים ובני נוער. חברת Card-Pals יצרה אתר איסוף והחלפת קלפים מודרני, הלוקח את חוויית האיסוף המסורתי אל העולם הווירטואלי בן זמננו ופותח בפני האספנים אופציות חדשות המעצימות את חווית האיסוף.

אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים