המגזין יכלול תכנים מעולם האופנה, הבידור, התרבות ועוד ויופץ יופץ במייל לתפוצה ראשונית של כ- 30,000 צעירים מנויים.
חברת טיפקום, המתמחה באספקת שירותי תוכן ותשתית סלולאריים, משיקה מדיה אלקטרונית חדשה וראשונה מסוגה, הפונה לבני נוער ולצעירים. FreeMail הינו מגזין אינטרנטי שיכלול תכנים מעולם האופנה, בידור, פנאי, תרבות ועוד. המגזין יופץ במייל לתפוצה ראשונית של כ- 30,000 צעירים מנויים מדי לשבועיים.
קמפיין ההשקה של המדיה החדשה תחת הסיסמא "בא לסיבוב קניות ב FreeMozina" נערך בשבועות האחרונים במרבית האתרים הגדולים הפונים לקהל היעד. תקציב הפרסום של קמפיין ההשקה מוערך בכ- 30,000$.
גיל וייט, מנהל חטיבת התוכן בטיפקום מסר כי: "המגזין החדש יותאם בתכניו לתחומי העניין של קהל היעד ובראשם עולם הבידור, טרנדים אופנתיים, גאדג'טים, סלבס ועוד. כמו כן יטפל המגזין בתחום עניין מרכזי עבור בני הנוער – התוכן הסלולרי, באמצעות שילוב של תכנים להורדה, פעילויות SMS וכן אפליקציות תוכן סלולריות מתקדמות. המדיה החדשה צפויה למלא חוסר אמיתי הקיים באמצעי מדיה מתקדמים הפונים לשכבות הגיל 12-17. במסגרת הפעילות ישלבו מוצרי פרסום אינטרנטיים וכן כתבות ותכנים שיווקיים".
טיפקום מקבוצת פישמן מתמחה באספקת שירותי תוכן ותשתית סלולריים במגוון פלטפורמות (SMS, MMS, וידאו, WAP, i-mode ו- IVR). טיפקום הוקמה בשנת 2000 ומעסיקה 35 עובדים. עם לקוחות טיפקום נימנים: HOT, חברת החשמל, קבוצת ידיעות אחרונות, וואלה!, ICQ, yes, ONE, ערוץ 10, מפעל הפיס ועוד.