טמבור יוצאת בקמפיין אינטרנט בשת"פ עם "האלופה"

טמבור עולה בקמפיין אינטרנט בשת"פ עם תוכנית הטלויזיה "האלופה", במסגרתו תיערך תחרות גולשים לעיצוב חדרם של כוכבי התוכנית. הקמפיין , בהשקעה של 200 אלף ₪.



איתן ויצמן , סמנכ"ל השיווק של טמבור אמר היום כי "בקמפיין ,יוצגו לגולשים בתיהם של הדמויות בסדרה 'האלופה' – שעוצבו ונצבעו על ידי טמבור- הבית של סער פדידה, הדירה של יעל וקרין , הדירה של תום וסיגי ועוד.



וייצמן ציין כי: "דרך הביקור בחדרי האלופה אנו מחברים את הקהל הצעיר לעולם האופנה והצבע, ובמסגרת התחרות אנו מאפשרים לכל גולש לבטא את סגנונו המיוחד. הגולשים יוכלו ללמוד איך עוצבו החדרים ולצבוע מחדש את החדרים על פי ראות עיניהם בעזרת 'טמבור בעיצוב אישי' באתר הבית של החברה. הזוכה ייהנה מעיצוב וצביעת חדרו האישי על ידי טמבור".



הקמפיין, בהפקתה של חברת האינטראקטיב נקסט-אין, עולה בוואלה, ICQ, תפוז נענע וקשת למשך כחודש.



אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים