בימים אלה משיקה טרה מחדש את סדרת הקוטג', במסגרת מהלך משולב הכולל העשרת המוצרים בחיידקי ביו וסידן, שינוי ושיפור נראות האריזות ותמיכה בהשקה עם קמפיין חדש. בסה"כ משקיעה טרה במהלך כ-2.5 מיליון ש"ח.
המהלך של טרה בקטגוריית הקוטג' כולל השקת קוטג' מועשר 5%, קוטג' מועשר 3% והשקת נראות חדשה למוצרים קיימים: קוטג' 3% ומאגדת קוטג' 3% (4 אריזות, 150 גרם כ"א).
קטגוריית הקוטג' בישראל מגלגלת כ-400 מיליון ₪ בשנה במונחי צרכן ומהווה את אחד המאפיינים הבולטים ביותר המגדירים את הארוחה הישראלית החלבית הטיפוסית.
הראל חייקין סמנכ"ל שיווק טרה: "טרה ביצעה במהלך השנה האחרונה שורה ארוכה של מהלכים להתחדשות עם שינוי אריזות החלב, השקת משקאות יוגורט חדשים, השקת משקאות החלב, השקת משקאות גלידה – ונילטה, מוקלטה ושוקולטה, שינוי הנראות של משאיות החברה ועוד. כל אלה היו צעדים ראשונים שביצענו".
.
במסגרת המהלך ערכה טרה שינוי באריזות הקוטג', שהובל על ידי Adlai & Partners, האחראי בין היתר גם לעיצוב החדש של אריזות החלב, משקאות היוגורט ומשקאות הגלידה של המחלבה.
חברת המיתוג Adlai & Partners, בראשות עדלי סטוק ומיכל ברנט, עיצבה עבור טרה אריזות קוטג' חדשות וחדשניות.
הפעילות השיווקית להשקת הקוטג' כוללת קמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום JWT וכן פעילות הטעמה, דיול ונראות בנקודות המכירה באמצעות דיילות ומתקנים ייחודיים לטעימה, וכן ייעשה שימוש באלמנטים כגון: שמלת מקרר, כובשי מדף, ג'אמפרים, תחומי אמבטיה ועוד.
קמפיין הפרסום יכלול שני סרטונים חדשים לטלוויזיה, שילוט חוצות ופרסום בנקודות המכירה, תחת המסר: "לאנשים שהכי אכפת לך מהם, תני קוטג' מועשר".
נתח השוק השנתי של קוטג' טרה על פי נתוני איי סי נילסן עומד על כ- 15%, לעומת תנובה כ-64% ושטראוס כ-22%.